مرتضی شریف کاظمی

مدیر منطقه دو شهرداری کرج از بهسازی و مرمت پارک‌های سطح منطقه به‌منظور ارتقاء کیفیت فضاهای سبز موجود و رفع نواقص و کاستی‌ها پارک‌های موجود خبر داد.

مرتضی شریف کاظمی در گفتگو با کرج امروز؛ از اجرای بهسازی پارک‌های سطح منطقه خبر داد و گفت: بهسازی و مرمت پارک‌های سطح منطقه به‌منظور ارتقای کیفیت فضاهای موجود و رفع نواقص و کاستی‌ها در حال اجرا است.

شریف کاظمی با اشاره به اینکه بوستان‌ها و فضاهای سبز همچون سایر فضاهای شهری دچار فرسایش شده و نیاز به مرمت دارند تا خدمات اجتماعی و محیط زیستی آن‌ها تداوم یابد، گفت: این اقدامات باهدف ارائه خدمات مطلوب و ارتقای آسایش، رفاه و امنیت شهروندان در حال اجرا است.

مدیر منطقه دو شهرداری کرج با اشاره به افتتاح پارک سراج به مساحت دو هزار و ۸۰۰ مترمربع واقع در محله نوروزآباد و پارک روستا نژاد به مساحت بیش از یک هزار متر مترمربع در محله ترک آباد، گفت: در حال حاضر پارک کامیون داران با پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصد در ضلع جنوبی بلوار کامیون داران در حال احداث است.

 این مسئول بهسازی فضای سبز حاشیه اتوبان، اجرای سیستم آبیاری قطره‌ای، واکاری ۴۰۰ اصله نهال سطح منطقه، بسترسازی آسفالت زمین‌بازی کودکان پارک شورا و نصب برج نوری در پارک قناد و بهسازی روشنایی پارک زینبیه با نصب هشت پروژکتور همچنین نصب پنج عدد نیمکت در پارک قناد و بهسازی و کاشت گل و گیاه در بلوار سراج را بخشی از اقدامات منطقه به‌منظور بهسازی پارک‌ها و فضاهای سبز شهری برشمرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =