گردهمایی بسیجیان با شهردار

سرپرست شهرداری کرج با اشاره به وظیفه خدمت‌رسانی به مردم از سوی مسئولان گفت: باید بسیجی وار و خالصانه به مردم خدمت کنیم.

به گزارش کرج امروز، مهرداد کیانی در دیدار با مدیران و بسیجیان مجموعه مدیریت شهری کرج، ضمن تبریک ولادت پیامبر اکرم (ص) اظهار داشت: خوشحالم که اولین جلسه عمومی من با برادران بسیجی است و امیدوارم همه راه پیامبر و ائمه را در راه خدمت خالصانه به مردم در پیش بگیریم.

این مسئول اضافه کرد: لازمه خدمت خالصانه، بسیجی بودن است و همه مدیران باید همانند برادران بسیجی در این راه از یکدیگر حمایت کرده و پشت‌هم را خالی نکنند.

وی در خصوص اتحاد میان مدیران در خدمت‌رسانی و پیامدهای مطلوب آن نیز گفت: اگر من اشتباه کنم، اشتباه من را به‌پای همه شما می‌نویسند و موفقیت من موفقیت شماست. پس برای رسیدن به موفقیت جمعی باید اگر اشتباهی از من سر زد به من گوشزد کنید.

کیانی بابیان اینکه حل کردن مشکلات مردم، مهم‌ترین دغدغه مجموعه مدیریت شهری است و در این راه، پذیرای انتقادات سازنده هستم، از مدیران بسیجی شهرداری خواست تا در تحقق این مهم، یکدیگر را حمایت کنند.

سرپرست شهرداری کرج همچنین به ریختن خون بیش از ۲۰۰ هزار جوان در حفظ انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: به خاطر خون شهدا باید این انقلاب را حفظ کرده و از ارزش‌های انقلاب محافظت کنیم.

بسیجی وار و خالصانه به مردم خدمت کنیم/ پذیرای انتقادات سازنده هستم

بسیجی وار و خالصانه به مردم خدمت کنیم/ پذیرای انتقادات سازنده هستم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =