2

مدیر منطقه ۲ شهرداری کرج از بهسازی و تعویض جداول رفیوژ میانی بلوار هفت‌تیر خبر داد.

مرتضی شریف کاظمی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با تأکید بر ضرورت بهسازی و ساماندهی زیرساخت‌های شهری، گفت: در این راستا عملیات‌ترمیم جداول معابر مختلف سطح این منطقه انجام‌شده است و هم‌اکنون نیز ترمیم و تعویض جداول فرسوده بلوار هفت‌تیر حدفاصل میدان امام حسین تا چهارراه مصباح جهت رفع آب‌گرفتگی انجام شد.

شریف کاظمی عنوان کرد: به‌منظور زیباسازی و بهسازی منظر و چشم‌انداز شهری، ارتقاء خدمات‌رسانی به شهروندان عملیات تعویض جداول فرسوده و جدول‌گذاری به‌صورت گسترده در سطح منطقه اجرایی خواهد شد.

وی گفت: در سال جاری اقدامات گسترده‌ای جهت رسیدگی به وضعیت منطقه توسط این منطقه انجام‌شده است و از جمله این فعالیت‌ها رسیدگی به جداول در معابر و میدان‌ها بوده است.

شریف کاظمی همچنین از اجرای عملیات جمع‌آوری و تعویض روکش آسفالت بلوار هفت‌تیر خبر داد و گفت: بهسازی جایگاه‌های عبور ومرورعابرین، تعویض و نصب علائم ترافیکی و رنگ‌آمیزی خطوط عابر پیاده از دیگر اقداماتی بوده است که توسط این منطقه انجام‌شده است.

مدیر منطقه ۲ کرج افزود: همچنین عملیات بهسازی معابر در سطح منطقه به‌منظور زیباسازی و بهسازی منظر شهری و خدمات‌رسانی بیشتر به شهروندان و همچنین توسعه و آبادانی شهر در حال انجام است و تاکنون این عملیات در اکثر معابر اصلی و فرعی منطقه اجرایی شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =