10

سرپرست منطقه ۱۰ شهرداری کرج گفت: در راستای ارتقاء سیما و منظر شهری و ایجاد نشاط بصری، پروژه فضای سبز عمودی در حاشیه بلوار خط ۴ حصار با نصب سه هزار و ۲۹۰ عدد فلاورباکس و کاشت گل و درختچه به اجرایی شد.

سید احمد حسینی در گفتگو با کرج امروز؛ با اشاره به اینکه شهروندان نقش مؤثری در نگهداری از فضاهای سبز شهری دارند، افزود: فضای سبز یکی از مهم‌ترین نمودهای عملکرد شهری به شمار می‌رود که علاوه بر زیبایی بخشیدن به منظر شهری در تقویت روحیه و شادابی شهروندان نیز تأثیرگذار است.

حسینی با بیان اینکه فلاور باکس‌ها باهدف ایجاد نشاط در شهر و زیباسازی محیطی در انواع متنوع ساخته و نصب شد، گفت: بر اساس بازدیدهای میدانی و کارشناسی به‌عمل‌آمده و به‌منظور زیباسازی شهری و ایجاد فضای شاد بصری، نصب فلاورباکس در حاشیه بلوار خط ۴ حصار انجام شد.

حسینی افزود: در این پروژه تعداد سه هزار و ۲۹۰ عدد فلاورباکس در ارتفاعی بین ۳ تا ۵ متر و طول ۱۵۰ متر توسط واحد فضای سبز منطقه ۱۰ نصب‌شده است.

وی در ادامه اظهار داشت: همچنین در داخل فلاورباکس‌هایی که در محدوده پل عباس‌آباد تا خیابان انقلاب نصب‌شده، گل‌های رز، درختچه‌های زرشک و پیروکانتا کاشته شده است.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: پروژه بهسازی جداره‌های شهری در محدوده خط ۴ حصار با اجرای فلاورباکس و ایجاد فضای عمودی ادامه خواهد داشت و با تکمیل آن شهروندان شاهد فضایی آرام با طبیعت زیبا و پرنشاط خواهند بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =