آتش

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج از اطفای ۴۴۸ مورد حریق و انجام ۳۹۹ نجات در مهر ماه خبر داد.

مهدی سمیعی در گفت‌وگو با کرج امروز اظهار کرد: طی ماه گذشته، سه هزار و ۶۹۵ نیروی عملیاتی (نفر ساعت) مستقر در ۳۲ ایستگاه و مدت هزار و ۲۰۶ ساعت عملیات با استفاده از تجهیزات اعم از  هزار و ۴۳۵ دستگاه خودروی عملیاتی به ۴۴۸ مورد حریق و ۳۹۹ مورد نجات رسیدگی کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج با اشاره به اینکه ۲۱۰ مورد استقرار در سطح شهر نیز با حضور آتش‌نشانان طی مهر ماه صورت گرفته است، افزود: در ماهی که گذشت ۱۷۴ مورد نجات یافته، ۱۷ مصدوم و ۷ فوتی در حادثه‌هایی که رقم خورد داشته‌ایم.

سمیعی گفت: طی مدت زمان مذکور در بین ۳۲ ایستگاه عملیاتی، بیشترین ماموریت در ایستگاه ۱۰۲ با ۵۱ حریق و ۳۴ حادثه ایستگاه ۱۱۴ با ۳۱ حریق و ۱۸ حادثه ایستگاه ۱۰۴ با ۴۴ حریق و ۲۰ حادثه، صورت گرفت.

وی افزود: در حوزه معاونت ایمنی و پیشگیری نیز تعداد ۵۲ مورد صدور جواز و ۱۴۶ مورد تائیدیه ایمنی با حضور ۷۹۲ نفر کارشناس صادر شد.

به گفته سمیعی صدور ۳۰ مورد گواهی جهت علت حریق و صدور ۱۵ مورد گواهی حریق و حوادث با حضور ۲۷۰ نفر کارشناس اعزامی و تعداد ۴۴ مورد بازدید از تصرفات سطح شهر، ارائه خدمات مشاوره ای به تعداد ۵۰ مورد و تعداد ۵ مورد اخطار ایمنی با حضور ۳۷۶ نفر کارشناس اعزامی در حوزه ایمنی شهری نیز از دیگر اقدامات سازمان بوده که طی یک ماه گذشته صورت گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =