صدور مجوز برای باغات

معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج از به ثمر رسیدن پیگیری‌های شهرداری کرج جهت اجرایی شدن ماده ۹ قانون حمایت از احیاء، بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری خبر داد.

عباس سعیدی‌کیا در گفت‌وگو با کرج امروز اظهار داشت: وجود اراضی قولنامه‌ای در بافت فرسوده یکی از معضلات اساسی در راستای بهسازی و نوسازی آن به شمار می‌رود که حل این معضل و ایجاد جریان نوسازی در این محلات منوط به تسهیل نمودن فرآیند اخذ سند مالکیت رسمی است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج افزود: این مهم یکی از ارکان اصلی جهت صدور پروانه ساختمانی و مشارکت هرچه بیشتر شهروندان در امر ساخت و ساز قانونمند است.

این مسئول اضافه کرد: در همین راستا براساس مصوبات جلسات قرارگاه مسکن و ستاد بازآفرینی شهری استان البرز، زمینه تشکیل هیات ماده ۹ قانون احیاء، بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری و صدور سند مالکیت برای املاک قولنامه‌ای فراهم شده است.

سعیدی کیا در ادامه به مکاتبات و تلاش‌های معاونت شهرسازی و معماری و پیگیری دفاتر خدمات توسعه و بهسازی محله به منظور محقق شدن موضوع ماده ۹ قانون حمایت از احیاء، بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری اشاره وعنوان کرد: اداره کل ثبت اسناد و املاک استان در این خصوص اعلام آمادگی کرده و امید است در آینده نزدیک در چارچوب پیشنهادی اداره کل راه و شهرسازی، بررسی پرونده‌های متقاضیان و صدور اسناد مالکیت در اسرع وقت صورت پذیرد.

تسهیل فرآیند صدور سند مالکیت در بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری

تسهیل فرآیند صدور سند مالکیت در بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری

تسهیل فرآیند صدور سند مالکیت در بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =