فرزین فرشاد

سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری کرج از پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه احداث، بهسازی و ساماندهی کندرو شرقی بلوار پیام (جاده قزلحصار) حد فاصل سهرابیه تا ریل راه‌آهن خبر داد.

فرزین فرشاد در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: در اجرای عملیات احداث، بهسازی و ساماندهی کندور شرقی بلوار پیام شاهد پیشرفت ۹۰ درصدی تجهیز کارگاه هستیم.

وی در تشریح عملیات تخریب در این پروژه اعم از بتن و آسفالت، مقدار این عملیات را ۷۷۷ متر مکعب ذکر و عنوان کرد: این بخش از پروژه ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در حال اجراست.

این مسئول همچنین به پیشرفت فیزیکی عملیات قالب‌بندی جداول، بتن ریزی و اجرای جداول اشاره کرد و گفت: این عملیات هر کدام به ترتیب دارای ۲۹، ۱۴ و ۲۴ درصد پیشرفت فیزیکی هستند.

سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری کرج در ادامه از پیشرفت ۲۲۰ درصدی برچیدن قطعات پیش‌ساخته نیوجرسی سخن گفت و افزود: تنظیم و رگلاژ نیوجرسی‌های موجود نیز ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

فرشاد هدف از اجرای این پروژه را تکمیل کمربندی غربی مهرشهر به‌منظور دسترسی سریع و ایمن به فرودگاه پیام ذکر کرد و گفت: احداث، ساماندهی و بهسازی کندرو شرقی بلوار پیام موجب کاهش زمان رسیدن به مقصد شده و از ترافیک سنگین خودروها و آلودگی هوایی که از این ترافیک حاصل می‌شود نیز جلوگیری می‌کند.

به گفته سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری کرج، پروژه‌های عمرانی و خدماتی به‌منظور رفع معضلات شهر و تسهیل در رفاه حال شهروندان اجرا می‌شود و امید است پس از اتمام این پروژه شاهد رضایت حداکثری شهروندان در این محدوده باشیم.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =