علیرضا رحیمی

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج گفت: اجراییات از جمله تراش و روکش آسفالت در محلات مختلف براساس مصوبه شورای اسلامی شهر و نظر کمیسیون انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علیرضا رحیمی در نطق پیش از دستور جلسه هشتاد شورا به نطق جلسه قبل رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت اشاره کرد و گفت : عضو شورای شهر بدون بررسی و پشتوانه علمی مطلبی را گفتند در حالی که وی هم دارای سلامت نفس و هم تقوا هستند اما چون همگانی شده مطرح می‌کنم. بر این اساس نکاتی از باب رئیس کمیسیون عمران به جهت تنویر افکار اعضای شورا، شهردار، مدیران و اصحاب رسانه و شهروندان عزیزم ارائه می‌کنم.

وی افزود: تصمیماتی که اجرائی می‌شود مصوبات شورای شهر دارد و برخی اختیارات از تباصر بودجه به کمیسیون‌ها داده می شود که ملاک عمل است و لاغیر. در تبصره ۲۹ بودجه سال ۱۴۰۰ شورای پنجم موضوع تراش و روکش معابر و اولویت بندی آن را منوط به تصمیم کمیسیون دانسته که در ۵۵ مین جلسه کمیسیون عمران و حمل و نقل بند ۱ موضوع تراش و رو کش بیش از ۱۱۰ معبر به تصویب رسید و محلات خاصی که ایشان نظر دادند و در لفّافه گفتند که مصوبه ندارد در لیست کمیسیون وجود دارد.

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تاکید کرد: با توجه به اهمیت تراش و روکش معابر مجدداً برای بازنگری موضوع در جلسه پنجم کمیسیون عمران، حمل و نقل مورخ ۱۴۰۰/۷/۲۱ در بندهای ۲ و ۴ لیست مصوب شده شورای پنجم، توسط کارگروهی بازدید میدانی شد و به ۹۱ معبر کاهش پیدا کرد و در کمیسیون فوق مصوب شد که از ۹۱ معبر مصوب ۶۲ معبر تراش و روکش انجام و یا در حال انجام است و ۲۹ معبر در حال صدور دستور کار و یا عملیات حفاری و یا جدولگذاری است که از زحمات و تلاش‌های همه اعضای محترم، مجموعه مدیریت شهری، حوزه عمران (اعم از معاونت ـ مناطق و سازمان عمران) تشکر می‌شود.

وی در پایان نکاتی را لازم به یادآوری دانست و گفت: از کلماتی چون هشدار می دهم یا خاطی کیست که رییس کمیسیون حقوقی و نظارت در سخنانشون اشاره کرده بودند، استفاده نمی کنم امّا هر کسی باید کار و وظیفه محوله خودش را انجام دهد. اگر هم مسندی داریم چه در کسوت رئیس کمیسیون ـ چه عضو و چه حوزه اجرائی اگر کاری نکنیم و فعلی برای مردم در جهت رفع مشکلات شهری انجام ندهیم این جز ضمان چیزی ندارد، این موقع است که هم خطا وجود دارد و هم هشدا داردر و هم بی احترامی به شهروندان عزیز می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =