مسعود محمدی

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج گفت: شهرداری کرج پیشتاز استفاده از ردیف‌های درآمدی پایدار قانون جدید شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در متمم بودجه است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مسعود محمدی در کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر به ” قانون درآمد پایدار و هزینه شهرداری ها و دهیاری‌ها ” که از سوی ریاست جمهور به وزارت کشور ابلاغ شد اشاره و اظهار داشت: طرح آئین ‌نامه ابزارهای تأمین مالی و سرمایه ‌گذاری موضوع ماده یک قانون درآمد پایدار و هزینه شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با هدف ایجاد درآمدهای پایدار و تنظیم‌گری در زمینه هزینه شهرداری‌ بررسی و ابلاغ شد.

 رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: بر اساس قانون درآمدهای پایدار پنج وظیفه در اختیار شورای عالی استان‌ها قرار داده شده است که با همکاری وزارت کشور باید انجام شود.

محمدی بیان کرد: در راستای بند یک این قانون شهرداری‌ می‌تواند در چارچوب قوانین و مقررات، از انواع ابزارهای تأمین منابع مالی و روش‌های اجرایی مناسب برای اجرای طرح‌های مصوب و طرح‌های سرمایه‌گذاری و مشارکتی استفاده کند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج تاکید کرد: در این قانون منابع نسبتا خوبی برای شهرداری‌ها دیده شده است، مانند درصدی از مالیات محلی که به شهرداری‌ها تعلق می‌گیرد اما با توجه به اجراء آن برای اولین سال نیازمند جلسات متعدد فی مابین قانونگذار، شورای عالی استان‌ها و وزار کشور است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =