محسن برجی

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج از اتمام مطالعات ارزیابی تأثیرات اجتماعی و فرهنگی احداث تئاتر شهر خبر داد.

محسن برجی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز این خبر را اعلام کرد و با بیان اینکه تئاتر و سینما به عنوان پدیده‌های هنری-فرهنگی، تأثیرات اجتماعی و فرهنگی بسیار زیادی بر مخاطبان دارند، اظهار داشت: با توجه به ارتباطی که میان پروژه احداث تئاتر شهر کرج و موضوعاتی همچون رویدادهای فرهنگی و هنری، روابط اجتماعی، اوقات فراغت، امنیت، آسیب‌های اجتماعی و... وجود دارد، این پروژه می‌تواند تأثیرات مثبت گسترده‌ای در زندگی شهروندان به جای گذارد.

معاون شهردار در ادامه افزود: این پروژه ماهیتی چند جانبه دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به ابعاد ترافیکی، تاریخی، فرهنگی، هنری و اجتماعی اشاره کرد.

وی اضافه کرد: اجرای طرح، تغییراتی را در حوزه‌های کالبدی و کاربری نیز در پی خواهد داشت و بدون شک مواجهه با چنین اقدام چند وجهی‌ای نیازمند شناخت کامل از طرح پیشنهادی و محیط اجتماعی آن دارد.

برجی همچنین خاطر نشان کرد: پس از اقدامات پژوهشی توسط تیم اتاف، به منظور شناخت کلیه ابعاد مرتبط با موضوع، جلسات متعددی با حضور ناظر علمی، مجری پروژه و نمایندگان کلیه معاونت‌ها، مناطق و سازمان‌های ذیربط (معاونت فنی و عمرانی، معاونت شهرسازی و معماری، معاونت حمل و نقل و ترافیک، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و شهرداری منطقه دو به عنوان دستگاه‌های همکار یا بهره بردار) برگزار شد.

به گفته رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج، نتایج مطالعات احداث تئاتر شهر کرج جهت تصمیم‌گیری مناسب به دست اندرکاران پروژه ارائه خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =