اجتماع مردمی دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج از برگزاری مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی به همت این سازمان خبر داد.

محسن برجی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز، با اعلام این خبر و ضمن اشاره به اهمیت نکوداشت نام و یاد شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی و همچنین جایگاه نشر شاخصه‌های مکتب سلیمانی در بین آحاد جامعه، بویژه نسل جوان و آینده ساز کشور گفت: بر همین اساس سازمان فرهنگی مراسمی به مناسبت سومین سالگرد شهادت‌ایشان در روز سه شنبه ۱۳ دی ماه، ساعت ۱۵ در تالار بزرگ شهیدان نژادفلاح برگزار می‌کند.

این مسئول ابراز داشت: این مراسم با دعوت و حضور تمامی خانواده‌های شهدای مدافع حرم البرز و تیپ فاطمیون و با سخنرانی سردار حیدرنیا فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز، یکی از فرماندهان جبهه مقاومت و بخش‌های متنوع از جمله، راوی گری‌امیرحسین حاج نصیری، سرود و نمایش آیینی برگزار می‌شود.

برجی ضمن دعوت از تمامی مردم فهیم و وطن دوست استان البرز و شهر کرج در این رویداد مهم گفت:‌ امیدواریم با همکاری دستگاه‌های فرهنگی، بیش از پیش به ابعاد شخصیتی و زندگی این شهید عزیز پرداخته شود تا بیشتر بتوانیم شیوه زندگی، کار، فعالیت و میهن دوستی و خدمت صادقانه به کشور را سرلوحه عملکرد خود قرار دهیم.

کرج، مهیای برگزاری مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =