عمار ایزدیار

سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: لایحه مشوق تملکات تهاتری املاک اولویت دار پروژه‌های شهرداری به اتفاق آراءحاضرین اعضای شورای شهر به تصویب رسید.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهرکرج، عمار ایزدیار در پایان هشتاد و هفتمین جلسه رسمی شورای شهر در جمع خبرنگاران به لوایح و مصوبات این جلسه اشاره کرد و اظهارداشت: مطابق قانون شهرداری‌ها، از جمله وظایف شهرداری احداث راه‌ها، شوارع و پارک‌های عمومی است  که در بسیاری موارد انجام این وظایف مستلزم دسترسی شهرداری به املاک، اراضی یا حقوق مردم نسبت به اعیان و ابنیه‌ای است که در مسیر اجرای طرح قرار دارد.

سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: گاهی اجرای پروژه‌ها با مانع مالکیت خصوصی افراد مواجه می‌شود، دراین صورت هرگونه اقدام عمرانی در این املاک مستلزم آن است که شهرداری ابتدا این املاک را خریداری و تملک کند، در صورت بروزچنین حالتی، نیاز شهر و شهروندان به ایجاد و اجرای پروژه‌های عمومی، با حق مالکیت مالکان در تزاحم قرار می‌گیرد.

ایزدیار بیان کرد: در این راستا با رای آرا حاضرین شورای شهر لایحه مشوق تملکات تهاتری در املاک اولویت دار شامل املاک واقع در حاشیه بزرگراه شمالی، خیابان میرزایی پرور، بلوار شمس، طرح تعریض بلوار ارم در پونه شرقی، کنار گذر شرقی کرج بر اساس تسهیلاتی که پیش‌بینی شده است مصوب شد تا از سیاست‌های تشویقی نیز در راستای پیشرفت و تکمیل پروژه‌های بزرگ شهری استفاده کنند.

وی یادآور شد: در این جلسه نیز به اتفاق آرا اعضای شورای شهر کرج طرح الزام شهرداری به ایجاد دبیرخانه شایسته گزینی مدیریت شهری نیز موافقت و تصویب شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =