حسین عطایی منطقه پنج

سرپرست منطقه۵ شهرداری کرج از کسب رتبه نخست جذب بودجه واحد اصناف منطقه در بین دیگر مناطق ۱۰ گانه شهرداری کرج خبرداد.

حسین عطایی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به آمار درآمدی مقایسه‌ای اصناف شهرداری مرکز، گفت: واحد اصناف منطقه توانست با افزایش ۷۰ درصدی درآمد در ۹ ماه نخست سال جاری در مقایسه با سال گذشته رتبه اول را کسب کند.

عطایی خاطرنشان کرد: همچنین این منطقه توانسته طی ۹ ماهه سال جاری با افزایش ۲۶۲ درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رتبه اول در بین مناطق ۱۰ گانه شهرداری کرج را کسب کند.

وی در ادامه افزود: دریافت عوارض کسب و پیشه و تقویت درآمدهای پایدار به جهت افزایش درآمد، باعث می‌شود برنامه‌ریزی‌ها، ارائه خدمات، انجام فعالیت‌های عمرانی و خدماتی به نحو مؤثرتری انجام شود این مهم علاوه بر آنچه مطرح شد، رضایت هر چه بیشتر شهروندان از دریافت خدمات و آبادانی منطقه را نیز به دنبال دارد.

این مسئول درآمدهای پایدار برای شهرداری را مهم دانست و یادآور شد: در این راستا اصناف از جمله مجموعه‌های مهم شکل‌دهنده منبع مالی مستمر و پایدار برای شهرداری محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: همراهی و همکاری شهروندان در پرداخت به موقع عوارض و بدهی‌ها ضمن تسریع و ارتقای کیفی خدمات دهی شهرداری به شهروندان موجب پیشرفت عملیات‌های عمرانی وآبادانی بیشتر شهری نیز می‌شود.

عطایی در ادامه عنوان کرد: مسئولیت واحد اصناف در ساختار اداری شهرداری تعامل با اتحادیه‌ها و مؤسسات صنفی، وصول عوارض کسب و پیشه و مطالبات شهرداری در مقابل خدمات متقابل به واحدهای صنفی است.

سرپرست منطقه ۵ کرج با تأکید بر لزوم فرهنگ‌سازی در خصوص همکاری اصناف در پرداخت عوارض و ارائه خدمات توسط شهرداری افزود: پرداخت عوارض تعهد قانونی و اجتماعی واحدهای صنفی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =