4

مدیر منطقه ۴ شهرداری کرج، از آغاز فاز اول پروژه تعویض جداول مستهلک و اصلاح شیب خیابان اصلی اخترآباد واقع در شهرک قائم (عج) به طول ۸۰۰ متر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ سعید صفری بهسازی و اصلاح شیب معبر اصلی محله اخترآباد را از مهترین درخواست‌ها و نیازهای شهروندان این محله برشمرد و گفت: در راستای ساماندهی معبر، اصلاح شیب و هدایت آب‌های سطحی، عملیات جدول‌گذاری خیابان امام خمینی (ره) در فاز اول به متراژ ۸۰۰ در دستور کار قرار گرفت و ادامه آن در بودجه سال آینده پیش‌بینی‌شده است.

وی در ادامه با اشاره به اهتمام ویژه مدیریت شهری در محلات کم برخوردار که در اولویت خدمات‌رسانی قرار دارند، گفت: با اجرای این پروژه که با کارشناسی و مطالعات دقیق صورت گرفته است شیب معبر، اصلاح و بخش بزرگی از مشکلات این معبر در زمان بارش‌ها با هدایت آب‌های سطحی رفع خواهد شد.

مدیر منطقه ۴ کرج با اشاره به ایجاد نهر در این محدوده به منظور هدایت آب های سطحی خاطرنشان کرد: این نهر از بلوار ولیعصر (عج) آغاز و به سیاه جوی در جاده قزل‌حصار منتهی و متصل می‌شود و انتقال آب‌های سطحی جزو برنامه‌های استراتژیک این پروژه است که مشکل آب‌گرفتگی و تجمع آب‌های سطحی را رفع خواهد کرد.

این مسئول، جدول‌گذاری معابر را به لحاظ تأثیرگذاری بر فضای ارتباطی شهر حائز اهمیت ارزیابی کرد و اظهار داشت: این اقدامات به منظور تسهیل در تردد و عبور و مرور، ساماندهی و زیباسازی فضاهای شهری مورد توجه و تأکید است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =