افتتاح

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج از افتتاح سرای محله رجایی شهر در محله اوقافی‌ها خبر داد.

مهدی علیمردانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز ضمن اشاره به اهمیت افزایش زیرساخت‌های فرهنگی اجتماعی و مشارکتی به جهت ارائه خدمات گوناگون به عموم شهروندان و همچنین ایجاد فضاهای مناسب برای افزایش مشارکت اجتماعی گفت: سراهای محله در مناطق مختلف می‌توانند ماموریت‌های اجتماعی و فرهنگی مدیریت شهری را به مرحله اجرا درآورند و با در اختیار گرفتن ظرفیت‌های محلی مانند نخبگان، صاحب‌نظران، هیئت امنا و معتمدین، زمینه ساز حضور اقشار مختلف در بخش‌های مختلف مدیریت محله‌ها باشد.

این مسئول ابراز داشت: در همین راستا سرای محله رجایی شهر در محله اوقافی‌ها، در روز پنجشنبه مورخ ۱۵ دی ماه ساعت ۱۲ با حضور مردم خوب منطقه افتتاح می‌شود و فعالیت خود را جهت ارائه برنامه‌های گوناگون آغاز خواهد کرد.

علیمردانی در توضیح برنامه‌ها و اقدامات سرای محله و فواید آن برای شهر و شهروندان، گفت: کانون‌های تخصصی مختلفی در سرای محله رجایی شهر تشکیل و بر اساس نیاز محله و خواسته‌های شهروندان، خدمات مختلفی را ارائه خواهد داد.

وی اضافه کرد: از تمامی شهروندان ساکن در محدوده سرای محله دعوت به عمل می‌آید ضمن حضور در آیین افتتاحیه، فعالیت و مشارکت خود در این مرکز را آغاز کنند تا با هم افزایی بهتر، بتوان گام‌های مؤثری در بهبود موضوعات فرهنگی اجتماعی برداشت.

به گفته علیمردانی مراسم افتتاحیه در محله اوقافی‌ها، بلوار انقلاب جنوبی، کوچه جهانگیری در ۱۵ دی ماه ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه برگزار می‌شود.

افتتاح سرای محله رجایی‌شهر در محله اوقافی‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =