محمد گروسی منطقه یک

مدیر منطقه ۱ شهرداری کرج از افزایش ارتقای سطح امکانات با ارائه خدمات بیشتر به اهالی محله اسلام در این منطقه طی سال جاری خبر داد.

محمد گروسی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: یکی از اقدامات شاخص در دوره ششم مدیریت شهری، معطوف شدن برنامه‌های مختلف در محلات به‌ویژه محله‌هایی که سهم کمتری از امکانات شهری دارند، است.

گروسی با اشاره به اینکه محله اسلام آباد از محلاتی است که به دلیل بافت فرسوده مشکلات زیادی دارد، عنوان کرد: بر همین اساس مدیریت شهری درصدد رفع معضلات موجود در این محله بوده و طی چند سال اخیر اقدامات مطلوبی به‌منظور افزایش امکانات در این محدوده از شهر صورت گرفته است.

 وی با بیان اینکه وجود معابر نامناسب و نبود پله در برخی از کوچه های این محله با توجه به شیب نامناسب یکی از مشکلات قدیمی و از خواسته‌ها و نیازهای مهم شهروندان بوده است، به پیگیری‌های صورت گرفته در این خصوص اشاره کرد و گفت: عملیات پله‌گذاری پس از سال‌ها، به صورت کامل انجام شد.

به گفته گروسی طی سال جاری حدود یک و نیم میلیارد تومان بودجه صرف پله گذاری در سطح محله اسلام آباد و مکان‌هایی که نیاز به اجرای عملیات پله گذاری داشت، شده است.

عزم جدی شهرداری منطقه ۱ کرج در خدمت‌رسانی ویژه به شهروندان محله اسلام‌آباد

مدیر منطقه ۱ شهرداری کرج در ادامه صحبت‌های خود بر خدمت‌رسانی ویژه به شهروندان و رفع مشکلات محلات محروم منطقه به‌ویژه محله اسلام‌آباد تأکید کرد و افزود: اقدام به برطرف کردن مشکلات و چالش‌های این محلات بر اساس اولویت‌های مشخص‌شده از اهداف بنیادین است بر همین اساس با تمام توان در این راستا گام برداشته تا شاهد تحقق و تأمین رضایت حداکثری ساکنین این مناطق باشیم.

وی بابیان اینکه اکثر فعالیت‌های این منطقه معطوف به رفع دغدغه‌های شهروندان محله اسلام‌آباد است، افزود: مشکلات و معضلات این محدوده از منطقه کاملاً رصد شده و به‌منظور رفع آن برنامه‌ریزی‌های جامعی صورت گرفته است.

گروسی اجرای پارک پلکانی «شهید مصطفایی» و اجرای فاز دوم بهسازی پیاده راه خیابان شهید بهشتی را از اقداماتی برشمرد که در حال حاضر منطقه درصدد اجرایی شدن آن است.

آمادگی برای مقابله با بحران‌های احتمالی در طول زمستان

مدیر منطقه ۱ شهرداری کرج در ادامه گفت: با توجه به شرایط جغرافیایی و قرار گرفتن این منطقه در قسمت شمالی شهر که جزو یکی از مناطق برف‌گیر و حساس شهر است و نظر به حساسیت‌های موجود در امر برف‌روبی، ماشین‌آلات و امکانات زمستانی مناسب در این راستا تجهیز شده است.

گروسی با اشاره به‌ضرورت تهیه، آماده‌سازی و جانمایی ماسه و نمک در معابر و نقاط حساس منطقه اظهار داشت: همچون سال گذشته با مکان‌یابی، جانمایی و آماده‌سازی  کیسه‌های نمک و ماسه تمهیدات مناسبی برای مواجهه با بارش و یخ‌بندان در سطح منطقه اتخاذشده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =