مریم قهرمانی

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج از تصویب طرح الزام شهرداری کرج به ایجاد ساختار ارجاع کارشناسی به شورای شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛ مریم قهرمانی صارم در خصوص این طرح که در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه نیز بررسی و به جلسه رسمی ارجاع شد اشاره کرد و اظهارداشت: موضوع شفافیت و ارتقاء سلامت اداری در اجرای وظایف مدیریت شهری از مطالبات جدی شهروندان و بالطبع از دغدغه‌های شورای اسلامی شهر کرج است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج افزود: نظر به اینکه موضوع کارشناسی پرونده‌ها اعم از ارزیابی و تقویم اموال منقول و غیر منقول و نقشه‌برداری، ارائه گزارشات و نظریه‌های تخصصی کارشناسی، یکی از مهمترین مبادی اقدامات حقوق، فنی و مالی و معاملاتی در مدیریت شهری است در این راستا مستلزم ارجاع موضوع به کارشناسان ذیصلاح مورد وثوق (کارشناسان رسمی، نظام مهندسی و ... ) خارج از ساختار اداری شهرداری است.

قهرمانی صارم اذعان داشت: با توجه به اینکه انجام این مهم در حوزه‌های مختلف شهرداری به صورت منفصل و جداگانه صورت می‌پذیرد، گفت: لزوم ایجاد ساختاری نظام‌مند و یکپارچه جهت ارجاع کارشناسی در مجموعه مدیریت شهری می‌تواند اهداف پیش گفته درزمینه شفافیت، ارتقاء سلامت اداری و بسط عدالت را محقق کند.

وی تصریح کرد: طرح فوق با عنوان طرح الزام شهرداری کرج به ایجاد ساختار ارجاع کارشناسی تقدیم شورای شهر شد و پس از بررسی و در جلسه رسمی با رای اعضای شورای شهر تصویب شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =