سعیدی و عطایی

 رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی وورزشی شورای اسلامی شهر کرج به همراه سرپرست منطقه ۵ کرج با عباس عبدالهی عضو تیم ملی کیک بوکسینگ و قهرمان مسابقات آسیایی (بانکوک) تایلند دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ حسین عطائی به همراه حجت الاسلام والمسلمین علیرضا سعیدی رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج ضمن دیدار با این قهرمان با اهدا لوح تقدیر از تلاش های بی وقفه وی قدردانی کردند.

سعیدی دراین دیدار افزود: ورزشکاران و قهرمانان از سرمایه های ارزشمند شهر محسوب می شوند و استفاده از تجربیات این دلاور مردان برای پرورش و اشاعه بیشتر فرهنگ ورزشی بسیار موثر است.

سعیدی ادامه داد: جامعه ما نیازمند توجه به ورزش برای برون رفت از آسیب های اجتماعی و نیل جوانان و آینده سازان کشور به سمت آینده ای روشن است که می توان نتایج اهمیت دادن به آن را در جایگاه ها و سکوهای جهانی و بین المللی به خوبی دید و امیدوارم بتوان از تجربیات تک تک ورزشکاران و قهرمانان در این خصوص استفاده شود.  

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی وورزشی شورا اسلامی شهر کرج بیان کرد: بی شک توجه به امر ورزش جوانان می تواند بستر کاهش آسیب های اجتماعی را فراهم نماید  و زمینه ایجاد جامعه ای بانشاط را فراهم آورد.
  

سعیدی در ادامه گفت: حضور جوانان  درعرصه های ورزشی جهانی نیازمند حمایت همه مسئولین جهت رفع دغدغه آنهااست که با فراغ بیشتر بتوانند برای کشور  افتخار کسب کنند.

عطائی سرپرست منطقه ۵ کرج ضمن تبریک کسب مقام قهرمانی آسیای بانکوک توسط عباس عبدالهی به جامعه ورزشکار و ورزش دوست استان البرز اظهار داشت: شناسایی و حمایت از استعدادهای ورزشی یکی از مهمترین وظایف نهادهای ذیربط است و بر لزوم توجه بیشتر به این قشر تاکید کرد.

عطائی ادامه داد: فراهم آوردن شرایط مناسب برای بهره مندی همه آحاد مردم و جوانان، نوجوانان در امر ورزش می تواند پتاسیل های بالقوه ورزشی شهر را شکوفا نماید.

منتشر شده در تاریخ ۲۵ دی ماه ۱۴۰۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =