تجلیل رییس شورا از خانواده شهید

در حاشیه نود و یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج از مادر شهید روح الله عجمیان به مناسبت هفته گرامیداشت زن و مادر تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛ علی قاسمپور، رئیس شورای اسلامی شهر کرج در ابتدای نود و یکمین جلسه شورای شهرکرج که با حضور خانواده و مادر شهید عجمیان برگزار شد، اظهارداشت: خانواده این شهید بزرگوار به نمایندگی از سایر خانواده‌های شهدای امنیت در جلسه صحن علنی شورای شهر به مناسبت هفته گرامیداشت مادر و روز زن حضور پیدا کردند که از مادر این شهیدقدردانی بعمل آمد.

وی تصریح کرد: صبر و مقاومت مادران و همسران شهدا پس از شهادت عزیزانشان جلوه‌ای دیگر از حماسه‌آفرینی بانوان این سرزمین است که موجب یاس و ناامیدی دشمنان ایران اسلامی است.

رییس شورای شهر کرج بیان کرد: خانواده‌های شهدا زینت‌بخش جامعه هستند و همه ما باید خدمت به پدران و مادران، همسران و فرزندان شهدای گرانقدر را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

قاسم پور اذعان داشت: شهادت این بسیجی بزرگوار دل همه مردم ولایت مدار و مؤمن را به درد آورد؛ مادر شهید عجمیان بداند که به برکت نفس‌های خانواده شهدا و دعای خیر آن‌ها ما در این سمت‌ها هستیم تا خدمت‌رسان مردم باشیم.

وی خاطرنشان کرد: همه عالم بدانند و بشنوند و بفهمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برومندانی مثل شهید عجمیان دارد که باعث افتخار هستند.

قاسم پور با تاکید بر اینکه راه شهیدان ادامه خواهد داشت، افزود: امنیت و آرامش امروز جامعه را مدیون خون پاک شهدای اسلام هستیم و جا دارد از خانواده آن شهید گرانقدر درجهت تربیت چنین فرزندی تقدیر و تشکر کنیم.

گفتنی است در این مراسم از بانوان شاغل در شورای شهر کرج به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن تجلیل بعمل آمد.

خانواده‌های شهدا زینت‌بخش جامعه هستند

خانواده‌های شهدا زینت‌بخش جامعه هستند

خانواده‌های شهدا زینت‌بخش جامعه هستند

خانواده‌های شهدا زینت‌بخش جامعه هستند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =