حجت الاسلام سعیدی

رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی و هنری شورای اسلامی شهر کرج بر ضرورت بهبود کیفیت خدمات در کلانشهر کرج تاکید کرد و گفت: یکی از اقدامات جدی شورای ششم در کمترین زمان برای خدمات رسانی به مردم درحوزه قطارشهری است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛ حجت الاسلام علیرضا سعیدی عصر یکشنبه در حاشیه انجام تست گرم قطار شهری کرج که با حضور شهردار و اعضای شورای شهرکرج، مدیران شهری و اصحاب رسانه انجام شد، اظهارداشت: یکی ازمولفه های موثر در زندگی بهتر، سلامت و رفاه مردم توسعه مترو وناوگان عمومی بخصوص اتوبوسرانی است که شورای ششم در تلاش برای تقویت این زیر ساخت ها است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی و هنری شورای اسلامی شهر کرج  تصریح کرد: اگر مترو در گام بعدی به ایستگاه شهید سلطانی کرج برسد شاهد، گشایش گره های ترافیکی در این شهر خواهیم بود.

سعیدی بیان کرد: با تحقق این امکان مهم، مردم می‌توانند سهولت در تردد را حس کنند و بار بزرگی از ترافیک درون شهری کاهش می‌یابد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی مزایای زیادی دارد که کاهش تردد خودروهای تک سرنشین، کاهش ترافیک و آلودگی هوا بخشی از آن است.

به گفته رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی و هنری شورای اسلامی شهر کرج، تسریع در تکمیل بزرگراه شمالی و متروی کرج یک مطالبه جدی مردمی به شمار می‌رود که شورای دوره ششم و شهردار درصدد تحقق آن هستند.

منتشر شده در تاریخ ۳ بهمن ماه ۱۴۰۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =