محسن برجی

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج گفت: جشن باشکوه ایام دهه فجر در سطح شهر کرج با عنوان " ۴۴ جشن در چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران " برگزار خواهد شد.

محسن برجی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز از اجرای ۴۴جشن در مساجد، محلات و مناطق ۱۰ گانه به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در ایام دهه فجر خبر داد و اظهار داشت: جشن باشکوه ایام دهه فجر در سطح شهر کرج با عنوان " ۴۴ جشن در چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران " برگزار می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه انقلاب اسلامی از زمان پیروزی انقلاب ایران به رهبری حضرت امام(ره) با انواع توطئه‌ها، دشمنی‌ها و تحریم‌های ظالمانه از سوی آمریکا مواجه شده است، افزود: انتظار می‌رود دستاوردهای انقلاب اسلامی قبل و بعد از پیروزی انقلاب را برای نسل جوان و نوجوان تبیین کنند.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج با تأکید بر پرشور برگزار شدن جشن‌های دهه فجر بیان کرد: مراسم و جشن‌های دهه فجر بهترین فرصت برای جهاد تبیین به اقشار مختلف مردم است و باید از این فرصت استفاده کرد.

معاون شهردار حضور جوانان در صحنه‌های انقلاب را نشانه اقتدار نظام عنوان کرد و گفت: تمام برکات و امکانات ما از برکت انقلاب و از خود گذشتگی شهدا، ایثارگران و جانبازان است.

برجی یادآور شد: دهه فجر فرصتی مغتنم برای ارائه عملکرد و دستاوردهای نظام وامیدآفرینی برای مردم بوده و هدف از برگزاری برنامه‌های دهه فجر، احیا و یادآوری مفاهیم و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران است بنابراین تبیین دستاوردها، افتخارات و برکات عظیم انقلاب اسلامی ایران و انتقال آن به نسل‌های آینده دارای اهمیت ویژه‌ای است.

به گفته رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج همزمان با برگزاری جشن‌های انقلاب، در مناطق مختلف کرج، مراسم نور افشانی نیز برگزار خواهد شد.

منتشر شده در تاریخ ۱۶ بهمن ماه ۱۴۰۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =