3

سرپرست منطقه ۳ شهرداری کرج از مناسب‌سازی گذرگاه عابر پیاده در سطح منطقه، برای تسهیل عبور عابران با رعایت استانداردهای فنی خبر داد.

فرج اله ایلیات در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: از آنجایی که تأمین امنیت شهروندان هنگام عبور و مرور از معابر یکی از مهم‌ترین وظایف شهرداری‌ها محسوب می‌شود، به همین منظور تلاش می‌شود با بهسازی و استانداردسازی پیاده روها و معابر امنیت و آرامش شهروندان تأمین شود.


ایلیات با اشاره به اولویت اقدامات مناسب‌سازی با هدف ایجاد شرایط مناسب برای تردد افراد کم توان، عنوان کرد: به منظور توسعه شهر انسان محور و حضورپذیری شهروندان در سطح منطقه، پروژه‌های مناسب‌سازی بوستان های‌ و معابر در حال اجرا است.

گذرگاه‌های عابر پیاده در سطح منطقه ۳ کرج مناسب‌سازی شد


وی ادامه داد: به منظور سهولت تردد افراد کم توان در معابر ضمن حذف موانع فیزیکی، مسیر ویژه نابینایان نیز احداث شد. علاوه بر این عملیات همسطح‌سازی گذرگاه‌های عابرپیاده و پیوستگی و حذف پله در نقاط مورد نیاز اجرایی شد.

گذرگاه‌های عابر پیاده در سطح منطقه ۳ کرج مناسب‌سازی شد



این مسئول اضافه کرد: با اجرای این پروژه ضمن تضمین امنیت شهروندان برای عبور و مرور و کاهش حوادث احتمالی و جلوه بصری معابر نیز متحول گشته، و عابرین به راحتی می‌توانند در این مسیر تردد کنند.

منتشر شده در تاریخ ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۱

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =