• ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸
  • کد خبر: 83284
6

سرپرست منطقه ۶ کرج از اجرای طرح جهادی پاکسازی محله به محله در این منطقه خبر داد و گفت: این طرح نقش بسزایی در ایجاد سیمای شهری مطلوب دارد.

سعید صفری در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز؛ عنوان کرد: طی چند روز گذشته با همکاری نیروهای حوزه خدمات شهری منطقه، عملیات ضربتی جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی از معابر اصلی و فرعی منطقه ۶ اجرایی شد.

صفری با اشاره به اهمیت اجرای طرح پاکسازی محله به محله، اظهار داشت: طرح مذکور به صورت هفتگی و با هدف پاکسازی، زیباسازی و ساماندهی محلات سطح این منطقه از سوی حوزه خدمات شهری انجام می‌شود.

وی بیان کرد: در طرح جهادی پاکسازی محله به محله جمع آوری زباله‌های بلوار بهشتی وبلوار اصناف، پل هوائی حصارک، حصارک بالا همچنین پاکسازی محدوده گلدشت و زمین خالی بلوار باهنر، شاهین ویلا، لایروبی خیابان شهید بهشتی، و بلوار خوارزمی طی روزهای گذشته انجام شد.

این مسئول، گفت: این طرح با استفاده از تجهیزاتی از قبیل بابکت، چند دستگاه خاور، لودر و به کارگیری کارگران خدمات شهری این منطقه اجرایی شد.

صفری اضافه کرد: عملیات پاکسازی و جمع‌آوری خاک و نخاله سطح معابر با توجه به اهمیتی که در زیبایی بصری و تأثیر آن بر روحیه شهروندان دارد همچنان از سوی حوزه خدمات شهری منطقه با جدیت دنبال می‌شود و تا پایان سال ادامه خواهد داشت.


این مسئول بر ضرورت اجرای طرح‌های خدمات‌رسان به صورت هدفمند تأکید کرد و گفت: تحقق این مهم نقش بسزایی در ارتقاء سطح خدمت‌رسانی به مردم دارد و موجبات رضایتمندی شهروندان و عمران و آبادانی شهر را فراهم می‌آورد.

پاکسازی محله به محله در منطقه ۶ اجرا شد

پاکسازی محله به محله در منطقه ۶ اجرا شد

منتشر شده در تاریخ ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =