تابلو روزشمار - کراپ‌شده

سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری کرج گفت: به منظور در جریان قرار گرفتن شهروندان از روند پیشرفت پروژه تقاطع غیرهمسطح بلوار مؤذن و بولوار جمهوری تابلوی روزشماری برای نمایش مدت زمان باقیمانده تا اتمام این پروژه و افتتاح آن توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری کرج نصب شده است.

محمدرضا ناصرخاکی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز با اعلام این خبر افزود: با توجه به اهمیت این پروژه و در راستای شفافیت و پاسخگویی به شهروندان، معاونت فنی و عمرانی شهرداری کرج تابلوی روزشماری در محل اجرای این پروژه نصب کرده است. این اقدام در کنار شفاف‌سازی عملکرد موجب ایجاد تعهد برای کارفرمایان، مدیران شهری، متولیان و ارکان پروژه می‌شود.

وی با اشاره به این‌که انجام و اتمام پروژه‌های مهم و کارآمد شهری خصوصاً تقاطعات غیرهمسطح در کرج در دستور کار مدیریت شهری است، تأکید کرد: تابلوی روزشمار می‌تواند ابزاری برای نظارت بر روند کنترل پروژه و ایجاد رضایت‌مندی در بین شهروندان باشد.

ناصرخاکی با اعلام این‌که تابلوی روزشمار در تاریخ ٢ اردیبهشت سال ١۴٠٢ در محل پروژه تقاطع غیرهمسطح بولوار مؤذن و بلوار جمهوری نصب شده، گفت: زمان افتتاح این پروژه حدود ۴١۵ روز در نظر گرفته شده که البته‌ امیدواریم با در نظر گرفتن تمام عوامل دخیل در تسریع پروژه و با لحاظ مسائل کمی و کیفی و نظارت مستمر، این پروژه مهم در زمان مقرر به بهره‌برداری برسد.

منتشر شده در تاریخ ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =