• ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰
  • کد خبر: 83471
3

سرپرست منطقه ۳ شهرداری کرج گفت: با پیگیری گشت‌های ویژه جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و درخواست‌های شهروندان، چند مورد ساخت و ساز غیر مجاز در این منطقه تخریب شد.

محمد گروسی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: منطقه ۳ در راستای وظیفه ذاتی و اختیارات قانونی خود ضمن برخورد قانونی و قاطع از ساخت و ساز غیر مجاز و بدون پروانه ساختمانی در زمین‌های محصور و غیر محصور جلوگیری و برخورد جدی به عمل می‌آورد.


گروسی بیان کرد: ناظرین منطقه به صورت شبانه‌روزی تمام ساخت وسازهای منطقه را رصد کرده و با همکاری لازم با دستگاه‌های قضایی و انتظامی از اقدامات غیرمجاز جلوگیری می‌کند.


این مسئول با اشاره به این که روند تخریب ساخت و ساز غیرمجاز بطور مداوم ادامه دارد، گفت: با نظارت مستمر و دقیق بر ساخت و سازهای غیرمجاز به ویژه در زمین‌های بایر منطقه، این عملیات با جدیت پیگیری می‌شود در صورت مشاهده هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز از سوی برخی افراد فرصت طلب، بدون هیچ محدودیتی سازه‌های ایجاد شده تخریب می‌شود.


سرپرست منطقه ۳ شهرداری کرج از شهروندان خواست برای صیانت از حقوق خود و عامه شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف ساختمانی، موضوع را سریعاً از طریق سامانه ۱۳۷ به اطلاع برسانند تا نسبت به جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز و غیر اصولی اقدام سریع به عمل آید.

منتشر شده در تاریخ ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =