3

سرپرست منطقه ۳ شهرداری کرج، از اجرای عملیات خط کشی و رنگ‌امیزی گذرگاه‌ها و سرعتکاه‌ها در انتظام بخشی به تردد وسایل نقلیه و عابران پیاده در معابر سطح منطقه خبر داد.

محمد گروسی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز؛ از اجرای عملیات گذرگاه عابر پیاده به متراژ ۵۰۰ مترمربع، رنگ‌آمیزی سرعتکاه و خطوط کاهنده سرعت به متراژ ۴۰۰ متر مربع و اجرای نقوش و کف نوشته به متراژ ۲۵۰ متر مربع در این منطقه خبر داد.


گروسی با اشاره به ترمیم و بازسازی علائم ترافیکی در سطح معابر منطقه افزود: این اقدامات در راستای ارتقای امنیت عابران پیاده و جلوگیری از تصادفات و کاهش ترافیک انجام شده است.
 

وی به رنگ‌آمیزی بلوک‌های عابر پیاده، سرعت‌گیرهای آسفالتی، سرعت کاه‌های مجازی، کف‌نویسی‌ها و نقوش ترافیکی در سطح منطقه اشاره کرد و گفت: آگاهی شهروندان از وضع موجود در معابر موجب کاهش تصادفات و افزایش ایمنی در سطح منطقه می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه باید تمهیدات ویژه و لازم برای ارتقاء ضریب امنیت عابران پیاده اتخاذ شود، گفت: رسیدن به این مهم از اولویت‌هایی است که متولیان و دستگاه‌های ذی‌ربط با موضوع ترافیک بر انجام آن تأکیددارند و در این منطقه نیز با جدیت تمام پیگیری می‌شود.

منتشر شده در تاریخ ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =