3

سرپرست منطقه ۳ شهرداری کرج گفت: در راستای ارتقای سطح بهداشت محیط زندگی شهروندان عملیات جدول‌گذاری کتابی و اصلاح آبرو در کوچه «هجرت۳ » واقع در شهرک ولیعصر (عج) اجرایی شد.


محمد گروسی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با بیان اینکه ساماندهی و رفع نواقص جداول در سطح معابر و محلات کم برخوردار از اقدامات خدمات‌رسانی شهرداری به شهروندان است، گفت: در راستای هدایت آب‌های سطحی، به منظور ارتقاء سطح خدمات به شهروندان و تسریع در آبادانی محلات کم برخوردار، جدول‌گذاری کتابی و اصلاح آبرو در کوچه هجرت ۳ در حال انجام است.


گروسی، هدف از اجرای پروژه جدول‌گذاری معابر را دفع و هدایت آب‌های سطحی در زمان بارندگی، کنترل حجم آبرو و ارتقاء سطحی کیفی و ایمنی به منظور تقویت زیر ساخت‌های شهری و تأمین رفاه عمومی شهروندان عنوان کرد.


وی؛ کنترل سیلاب و ارتقای سطحی کیفی و ایمنی معابر به منظور تقویت زیر ساخت‌های شهری و تأمین رفاه عمومی شهروندان را از مزایای اینگونه اقدامات عنوان کرد و افزود: با توجه به لزوم هدایت و مهار آب‌های سطحی در راستای تسهیل تردد وسایل نقلیه و عابرین پیاده، عملیات جدولگذاری، اصلاح جداول مستهلک در سطح منطقه با سرعت و حجم گسترده‌تری ادامه خواهد یافت.

عملیات جدول‌گذاری کتابی و اصلاح آبرو در کوچه «هجرت۳ » انجام شد

عملیات جدول‌گذاری کتابی و اصلاح آبرو در کوچه «هجرت۳ » انجام شد

عملیات جدول‌گذاری کتابی و اصلاح آبرو در کوچه «هجرت۳ » انجام شد
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =