2

طی بازدیدی با حضور رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر و مدیر منطقه ۲ شهرداری کرج مشکلات شهروندان و پروژه‌های منطقه مورد تبیین و بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ حسین مهاجری به همراه سید جواد موسوی و دیگر مسئولین مربوطه طی نشستی در جریان مشکلات شهروندان منطقه ۲ قرار گرفتند واز روند اجرایی پروژه‌ها جهت برنامه‌ریزی در راستای رفع و تسریع درخواست‌ها و مشکلات، بازدید به عمل آوردند.


رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر با اعلام حمایت شورا از پروژه‌هایی که در راستای تحقق شهروندمداری و کمک به مشارکت شهروندان در امور شهرداری است و گفت: اینگونه پروژه‌ها گامی مهم در راستای توسعه همه جانبه است.


حسین مهاجری توجه به محلات کم برخوردار را در رأس فعالیت‌های شورای دوره ششم برشمرد و گفت: مشکلات شناسایی شده در این بازدید و درخواست‌های مطرح شده از سوی شهروندان را بررسی و قطعاً در دستورکار قرار خواهیم داد.

پروژه احداث پیاده‌راه تاریخی امامزاده حسن (ع) در دستور کار قرار گرفت

وی به همراه مدیر و مسئولین منطقه با بازدید میدانی از امزاده حسن (ع) اظهار داشت: طراحی محور پیاده‌راه تاریخی، فرهنگی و گردشگری در بافت مرکزی کرج از پروژه‌های قابل اجرا جهت احیای بافت تاریخی و تأمین رفاه عمومی و زیباسازی معابر شهری بسیار حائز اهمیت است.


مدیر منطقه ۲ شهرداری کرج با اشاره به موقعیت مکانی امامزاده حسن(ع) که در محدوده این منطقه واقع شده، اظهار کرد: گردشگری-هویتی این منطقه نیازمند اتخاذ رویکردهای طراحی و برنامه‌ریزی شهری است که در اولویت برنامه‌ریزی‌های شهرسازی و زیباسازی منطقه است.

پروژه احداث پیاده‌راه تاریخی امامزاده حسن (ع) در دستور کار قرار گرفت


موسوی با ارج نهادن به وجود مکان‌های مذهبی و گردشگری و هویتی شهر در این منطقه بیان کرد: درخواست‌های متعددی از طرف شهروندان جهت احداث و ساماندهی کانال آب واقع در جنب امامزاده حسن(ع) به این منطقه ارسال شده که با هدف تهیه طرح شهری و سند اجرایی به‌منظور بازآفرینی و ارتقای عملکردی و هویتی این محور در دستور کار قرار خواهد گرفت.

منتشر شده در تاریخ ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =