• ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸
  • کد خبر: 83543
7

حسین مهاجری، عضو شورای اسلامی شهر کرج با حضور در منطقه ۷ از نزدیک باپرسنل منطقه دیدار و ازروند اجرایی پرونده‌ها بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ حسین مهاجری به منظور دیدار با پرسنل و شهروندان، پیگیری و نظارت بر روند اجرای پروژه‌ها، از نزدیک با پرسنل شاغل در منطقه ۷ دیدار کرد.

مهاجری با بیان اینکه، در بازدیدها می‌توان انگیزه پرسنل را در زمینه خدمت‌رسانی بهینه به عموم شهروندان ارتقا بخشید، گفت: شورا و شهرداری بدنبال توزیع عادلانه امکانات در کلیه مناطق شهری هستند و با توجه به اینکه انتظارات شهروندان از شورا و شهرداری زیاد است باید همسو با مطالبات مردم حرکت خود را در جهت رفاه این عزیزان شتاب بخشیم.

وی همچنین تصریح کرد: بهسازی و ارتقاء سطح کیفی معابر، رسیدگی به درخواست‌های بحق شهروندان از اولویت‌ها و دغدغه مدیران شهری است که بی‌شک با بهره‌برداری از توان پرسنل، مراتب رفاه و آسایش و بهره‌مندی کامل از خدمات شهرداری برای شهروندان فراهم می‌شود.

وی با تأکید برفعالیت‌های عمرانی نظیر جدول‌گذاری و آسفالت افزود: رسیدگی به بحث آسفالت بعنوان یکی از اساسی‌ترین مشکلات شهروندان باید به طور ویژه درمناطق پیگیری و اجرایی شود.

مهاجری در این بازدید از برنامه‌های فرهنگی منطقه از جمله برگزاری سه طرح غربالگری سلامت شهروندی در دومحله کم برخوردار محمود اباد، حیدراباد و برگزاری طرح سکوی سلامت در باغ ایرانی و مساعدت‌های مدیر منطقه به انجمن بیماران‌ام اس استان البرزبا عضویت بیش از ۵ هزار بیمار مددجو، کمک به مدارس و توجه به ایجاد فضایی درخور آینده سازان کشور تقدیر و از یگانی به جهت تلاش بهینه اودر امور فرهنگی تشکر کرد.

بازدید عضو شورای اسلامی شهرکرج از منطقه ۷ کرج

بازدید عضو شورای اسلامی شهرکرج از منطقه ۷ کرج

بازدید عضو شورای اسلامی شهرکرج از منطقه ۷ کرج

بازدید عضو شورای اسلامی شهرکرج از منطقه ۷ کرج

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =