5

سرپرست منطقه ۵ شهرداری کرج از عملیات اجرایی مناسب‌سازی و ایمن‌سازی معابر به منظور کاهش تصادفات درون‌شهری، بهبود عملکرد شبکه معابر و سهولت در تردد معلولین و سالمندان در سطح منطقه خبر داد.

حسین عطایی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با تأکید بر فراهم آوردن زمینه‌های مساعد به‌منظور ارتقاء خدمات‌رسانی به شهروندان در سهولت تردد از شبکه‌های دورن شهری وکاهش تصادفات عابرین پیاده به ویژه معلولین و سالمندان ساکن در این منطقه عنوان کرد: رسیدن به وضعیت مطلوب خدمات‌رسانی از اولویت‌های کاری این منطقه است که این مهم با برنامه‌ریزی وبراساس کار کارشناسی اولویت‌بندی، پیگیری واجرا می‌شود.

سرپرست منطقه ۵ شهرداری کرج، افزود: در همین راستا این منطقه اقدام به مناسب‌سازی دربلوار هوشیار درسه نقطه حدفاصل ۴۵ متری گلشهر تا میدان دفاع مقدس به متراژ ۴۰۰ متر مربع کفپوش و۲۵۰ متر طول جدولگذاری کرده است.

وی ادامه داد: اجرای۳۰۰ متر مربع کفپوش و اجرای ۲۰۰ متر طول جدول‌گذاری در تقاطع بلوار الغدیروگلزار غربی و اجرای ۴۰۰ مترمربع کفپوش در سه نطقه در بلوار گلزار غربی همچنین ۲۰۰ متر طول جدول‌گذاری در ورودی بلوار حدادی و اجرای کفپوش به متراژ ۳۰۰ متر مربع و ۳۵۰ متر طول جدولگذاری از اقدامات منطقه است.

عطایی، مناسب‌سازی پیاده راه وریفوژ میانی بلوار ۴۵ متری گلشهر در ۱۰ نقطه به متراژ ۸۰۰ متر مربع و اجرای عملیات کفپوش وجدول‌گذاری به طول ۳۰۰ متر را از دیگر اقداماتی برشمرد که برای تسهیل در رفت و آمد جانبازان و معلولان و افراد کم توان حرکتی انجام شده است.

معابر منطقه ۵ شهرداری کرج مناسب‌سازی شد

معابر منطقه ۵ شهرداری کرج مناسب‌سازی شد

معابر منطقه ۵ شهرداری کرج مناسب‌سازی شد

منتشر شده در تاریخ ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =