9

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج گفت: طبق قانون، ایجاد هرگونه سد معبر در اماکن عمومی و استفاده از معابر برای کسب درآمد ممنوع است.

مهدی رشیدی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ در تشریع اقدامات جدید خدمات شهری منطقه اظهار کرد: به منظور سهولت در رفت و آمد شهروندان و برخورد با متخلفان و صنوف مزاحم، حوزه خدمات شهری منطقه ۹ با اجرای طرح ضربتی عاملان سد معبر را از سطح منطقه جمع‌آوری کرده است.


رشیدی: همچنین از جمع‌آوری و توقیف چندین دستگاه خودرو فرسوده و چهار چرخ‌های دوره‌گرد در سطح منطقه خبرداد و گفت: این خودروها به پارکینگ عمومی واحدهای صنفی (مشاغل مزاحم) انتقال داده شدند.


وی با اشاره به تبصره یک بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها مبنی بر ممنوعیت اشغال پیاده‌روها، اظهارداشت: ایجاد هرگونه سد معبر در اماکن عمومی و استفاده از معابر برای کسب درآمد برابر قانون ممنوع است و با جدیت تمام با متخلفان در این زمینه برخورد می‌شود.


این مسئول در پایان بیان کرد: به متخلفانی که در جاده محمدشهر باعث برهم زدن نظم عمومی شده بودند نیز اخطار داده شده و در صورت عدم توجه به اخطار، طی مراحل قانونی نسبت به جمع‌آوری و پاکسازی سد معبر اماکن عمومی اقدام خواهیم کرد.

منتشر شده در تاریخ ۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =