• ۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۸
  • کد خبر: 83644
1

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج گفت: جشنواره مثل معصومه با عنوان، «در مسیر حضرت فاطمه معصومه (س)» در مصلی امام خمینی (ره) شهر کرج برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ ‌امیر اشتری اظهار کرد: جشن بزرگ مثل معصومه از سری برنامه‌های سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج در هفته کرامت است که در راستای ارج نهادن به مقام بانوان گرانقدر و دختران شهرمان در مصلی امام خمینی(ره) شهر کرج برگزار شد.


معاون شهردار کرج گفت: تقارن دهه کرامت و حال و هوای میلاد حضرت معصومه (س) و برگزاری مراسم در مصلی شهر با حضور پدر معنوی شهرکرج حضرت آیت الله حسینی همدانی در جهت ترویج فرهنگ معنوی و بالا بردن روحیه نشاط اجتماعی بوده و بسیار خجسته، ارزشمند و مؤثر است.

وی عنوان کرد: در برنامه مذکور که با حضور بیش از سه هزار و ۲۰۰ نفر از دختران و شهروندان گرامی شهر برگزار شد با برپایی موکب‌های پذیرایی، موکب فرهنگی نمایشگاه کتاب غرفه زمینه عکاسی و... از شرکت‌کنندگان پذیرایی شد و با اهداء هدیه‌های فرهنگی و تاج گل به تمامی کودکان حاضر، از آنان استقبال شد.

گفتنی است اجرای عمو فرهاد به عنوان مجری توانمند و روحانی، اجرای گروه سرود کودکان، شعر خوانی مسابقه و... از برنامه‌های اجرا شده در این مراسم بود.

منتشر شده در تاریخ ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =