بیمه تکمیلی

رئیس اداره درمان، بیمه و سلامت شهرداری کرج گفت: تجمیع بیمه تکمیلی کارکنان شهرداری کرج در پی مصوبه شورای اسلامی شهر کرج در دستورکار قرار گرفت.

مهدی هویدا در گفت‌وگو با کرج امروز؛ با اعلام این خبراظهار کرد: با توجه به اینکه تجمیع بیمه تکمیلی پرسنل شهرداری کرج از موضوعاتی است که از سوی شورای شهر و شهردار کرج به جد پیگیری شده است، گفت: طی مصوبه شورای اسلامی شهر کرج و بر اساس بودجه ۱۴۰۲، شهرداری کرج مکلف به یکپارچه‌سازی بیمه تکمیلی نیروهای حجمی و سبز پوش، پاکبانان، تأمین نیروها و نیروهای شرکتی با نیروهای رسمی شد.


رئیس اداره درمان، بیمه و سلامت شهرداری کرج با اشاره به اینکه یکپارچه‌سازی بیمه کارکنان شهرداری کرج دردستور کار قرار دارد، تأکید کرد: در قرارداد جدید بیمه تکمیلی به دنبال این هستیم تلاش بیشتری در جهت حفظ کیفیت خدمات به کارکنان نسبت به سال گذشته داشته باشیم.


هویدا با بیان اینکه بیمه تکمیلی در کنار بیمه‌های پایه نقش مهمی در سیستم سلامتی پرسنل ایفا می‌کند، عنوان کرد: استفاده از بیمه‌های تکمیلی درمان می‌تواند حاشیه امنی را برای اشخاص به منظور تسریع در بهبودی آن‌ها حاصل کند.


وی در پایان از تمامی نیروهای شرکتی، تأمین نیرو، نیروهای حجمی، پاکبانان و سبزپوشان خواست تا با مراجعه به نماینده بیمه در محل خدمت خود اقدام به تکمیل فرم پیشنهادی کنند.

منتشر شده در تاریخ ۶ خرداد ماه ۱۴۰۲


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =