6

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری به همراه مدیر منطقه ۶ و رئیس سازمان سیما و منظر و فضای سبزشهرداری کرج از مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، جواد چپردار رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری، به سعید صفری مدیر منطقه ۶ شهرداری کرج علیرضا عاقلی، رئیس سازمان سیما و منظر و فضای سبز با حضور در مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی از نزدیک از فضای سبز این مجموعه بازدید کردند.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری با اشاره به لزوم حفاظت و آبیاری درختان کهنسال مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی، گفت: طی سنوات گذشته درختان و فضای سبز این مجموعه از طریق قنات صوفی آباد آبیاری می‌شد که با کم شدن آب قنات آبیاری فضای سبز با مشکل مواجه شده است.

چپر دار با تأکید بر حفظ و توسعه فضای سبز موجود در این مؤسسه گفت: در این راستا شهردار کرج از طریق آب تصفیه خانه‌ها اقدام به آبیاری درختان و فضای سبز موجود در این مجموعه خواهد کرد.

صفری با اشاره به اینکه درخت و درختکاری و حفظ فضای سبز یکی از اساسی‌ترین راه‌های توسعه سرانه فضای سبز است، افزود: علاوه بر توسعه سرانه فضای سبز، یکی از مهمترین اولویت‌های این منطقه حفظ و نگهداری درختان در سطح شهر است.

وی با اشاره به اینکه مؤسسۀ تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی،  یکی از قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌های فعال در زمینه پژوهش و تولید سرم و واکسن در ایران و خاورمیانه است که در سال ۱۳۰۳ تأسیس شده افرود: این مؤسسه سالانه بیش از ۳٫۵ میلیارد در انواع فراورده‌های زیستی تولید می‌کند.

بازدید عضو شورای اسلامی شهر از مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی

بازدید عضو شورای اسلامی شهر از مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی

منتشر شده در تاریخ ۸ خرداد ماه ۱۴۰۲
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =