• ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶
  • کد خبر: 83691
گود ناصربخت

گود ناصربخت واقع در منطقه 5 شهرداری کرج، تجهیز، تقویت و پایدارسازی شد.

سرپرست منطقه 5 شهرداری کرج در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز؛ روند اقدامات انجام شده در گود ناصربخت واقع در منطقه حصارک را تشریح و این عملیات را شامل تجهیز، تقویت و پایدارسازی عنوان کرد.

حسین عطایی افزود: پس از بررسی گود و خرپاهای سازه غربی گود، مشخص شد که تقویت سازه‌ها ضروری ترین اقدام برای این پروژه به شمار می آید. بر همین اساس محاسبات و ترمیم نقشه‌ها توسط شرکت (زمین ران روش) انجام و به نظام مهندسی استان البرز ارسال شد.


عطایی تأکید کرد: پس از طی جلسات مکرر و مذاکرات انجام گرفته با نظام مهندسی استان البرز، تأیید ضمنی سازه نگهبان اخذ و  عملیات تقویت خرپاهای شمالی انجام شد.


این مسئول ادامه داد: برای تقویت سازه‌های خرپاها نیاز به سونداژ و تمیزکاری زیر پایه‌ها است که به دلیل حساسیت موضوع، خاکبرداری به صورت دستی انجام شده و هم اکنون تقویت سازه نگهبان با حضور کارگر اجرایی و عوامل جوشکاری در حال اجراست.


عطایی ادامه داد: در ضلع شرقی نیز با توجه به خاکبرداری بیش از مقادیر مشخص شده در نقشه‌ها توسط پیمانکار قبلی، محاسبات برای پایدارسازی انجام و نقشه‌ها برای دریافت تأییدیه نظام مهندسی استان البرز در حال بررسی است.


سرپرست منطقه ۵ شهرداری کرج ادامه داد: به منظور تسریع در عملیات ضلع شرقی نیز حفاری چاه‌ها برای اجرای شمع‌ها و تقویت دیواره ضلع شرقی به تعداد ۵۰ حلقه در حال انجام است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ۲۰ حلقه ۱۷ متری حفاری شده است و بلافاصله پس از تأیید نقشه‌ها اقدامات بعدی برای گیج‌گذاری و بتون‌ریزی صورت خواهد گرفت.

این مسئول افزود: کلیه تجهیزات کارگاهی به تعداد ۱۰ دستگاه کانکس و کانتینر برای دفاتر اداری و استفاده پرسنل در محل پروژه مستقر شده است.
 

سرپرست منطقه ۵ شهرداری کرج گفت: ضمنا دستگاه‌های کمپرسورهای باد، دستگاه‌های حفاری، دستگاه‌های شات زنی، تانکرهای آب و دستگاه‌های جوشکاری، تابلوهای برق، دستگاه‌های برش ورق و پروفیل در کارگاه مذکور مستقر است. همچنین برای نقشه‌برداری و پایش گود چندین مرحله اقدام شده است.

گود ناصربخت پایدارسازی شد

گود ناصربخت پایدارسازی شد

گود ناصربخت پایدارسازی شد

گود ناصربخت پایدارسازی شد

منتشر شده در تاریخ ۱۰ خرداد ماه ۱۴۰۲
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =