چپردار

رییس کمیسیون محیط زیست، سلامت و خدمات شهر شورای اسلامی شهر گفت: اجرای پروژه های عمرانی و ترافیکی می بایست ملزم به رعایت پیوست های زیست محیطی در حفظ و توسعه فضای سبز  باشند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج جواد چپردار در بازدید از پروژه راه اندازی خط بی آر تی اظهار داشت: پروژه راه اندازی خط تندرو اتوبوس طرحی است که باید هرچه سریع‌تر به خاطر رفاه مردم منطقه و کاهش بار ترافیکی اجرایی شود.

رییس کمیسیون محیط زیست، سلامت و خدمات شهر شورای اسلامی شهر تصریح کرد: مسیرگشایی ها از اهمیت ویژه ای در کاهش ترافیک و رونق بخشیدن به عمران و آبادانی محلات مختلف شهر برخوردارند.

چپردار بر نقش‌آفرینی پروژه‌های عمرانی با کاهش ترافیک تاکید کرد و افزود: قطعاً با مدیریت و برنامه ریزی اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار شاهد توسعه عمرانی شهر در سال آینده نیز خواهیم بود.

حفظ و توسعه فضای سبز، حذف حداقلی اشجار و رعایت فنی در اجرای آرای صادره از کمیسیون ماده ۷، باید در اولویت اقدامات باشد

به گفته عضو شورای اسلامی شهر کرج؛ عملیات اجرایی مسیر ویژه اتوبوس تندرو حدفاصل حصارک تا شهید سلطانی آغاز شده و یکی از تصمیم های مهم شورای شهر  است که اجرای آن تحولی را در حوزه های مختلف به ویژه ترافیک ایجاد می کند.

چپردار بیان کرد: حفظ و توسعه فضای سبز، حذف حداقلی اشجار و رعایت فنی در اجرای آرای صادره از کمیسیون ماده ۷، باید در اولویت اقدامات باشد.

وی خاطرنشان کرد: مردم حق دارند از سیاست ها و برنامه ی مدیریت شهری و الزام پروژه های عمرانی و ترافیکی مطلع گردند در این حوزه رسانه ها خط مقدم و مستحق سوال و واجد پتانسیل لازم در اطلاع رسانی هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =