افتتاح کنار گذر بیمارستان البرز کرج

شهردار کرج در آئین بهره برداری ادامه بلوار شبنم 7 باغستان غربی به بیمارستان تامین اجتماعی البرز گفت: تمام تلاش مدیریت شهری در دوره ششم، ارائه خدماتی است که در جهت بهبود زندگی شهروندان باشد که بزرگراه شمالی، تقاطع‌های غیر هم‌سطح، مترو و عملکردهای فرهنگی از این دست اقدامات است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مهرداد کیانی در آئین بهره برداری ادامه بلوار شبنم 7 باغستان غربی به بیمارستان تامین اجتماعی البرز گفت: با توجه به اهمیت این موضوع که پروژه با سرعت بیشتری در مدار خدمت به مردم کرج قرار گیرد همچنین به منظور صرفه‌جویی در هزینه‌ها، مراسم افتتاح به صورت ساده و مختصر برگزار شد.  

شهردار کرج با اشاره به اهتمام شورا و شهرداری در ارائه خدمت رسانی به شهر و شهروندان و اجرای پروژه ها در جهت توسعه زیرساخت‌های شهری افزود: با تلاش و همت همکاران در این مجموعه خدمت رسان بودجه در دوسال گذشته از ۴ هزار ۶٠٠ میلیارد تومان به ٢١ هزار میلیارد تومان افزایش یافته است.  

کیانی افزود: اراده مدیریت شهری بر این است که شهر را به سمت توسعه سوق دهد و در این میان گلایه های مردم را هم می پذیریم و با توان در جهت رفع دغدغه های شهروندان حرکت خواهیم کرد.

وی در حاشیه این مراسم ضمن شنیدن مشکلات برخی از ساکنین این محدوده بیان کرد: با توجه به اینکه بسیاری از مشکلات، قدیمی و ریشه‌دار بوده نیاز است تا با برنامه ریزی دقیق و کارشناسانه برای رفع آن ها تلاش کنیم. 

شهردار کرج ادامه داد: از شهروندان کرجی تقاضا دارم به ما خدمتگزاران خود اعتماد کنند و با صبوری در کنار مدیریت شهری این فرصت را به این مجموعه بدهند تا با تمام توان مشکلات شهر را مرتفع سازیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =