محمد رضا آژیر

مدیر منطقه ۶ شهرداری کرج از اجرای طرح جمع آوری مراکز تفکیک غیرمجاز زباله خبرداد و گفت: طی هفته گذشته بیش از۲۰۰ چرخ ضایعاتی و ۳ مرکز متخلف پلمب شده است.  

محمدرضا آژیر در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ از اجرای طرح جمع آوری مراکز تفکیک غیرمجاز زباله خبرداد و گفت: با فعالیت این مراکز شاهد ایجاد مشکلات زیست محیطی بودیم که پس از صدور چندین نوبت اخطاریه برای متصدیان، بیش از۲۰۰ چرخ ضایعاتی و ۳ مرکز متخلف پلمب شده است.  

وی اضافه کرد: برخی از چهار دیواری‌ها و املاک خصوصی که به عنوان مرکز جمع آوری زباله فعالیت داشتند غیرمجاز بوده و پلمب شدند.

این مسئول با اشاره به اینکه زباله گردها کیسه‌های حاوی زباله را در معابر عمومی پاره کرده و مواد قابل بازیافت آن را جمع آوری می‌کنند، بیان کرد: افراد سودجو با جداسازی غیر قانونی و غیر بهداشتی ضایعات خشک از میان پسماندهای شهروندان و مخازن پسماند سطح شهر باعث نازیبایی بصری شهر می‌شوند.  

آژیر در پایان خاطر نشان کرد: همکاری و مساعدت شهروندان با عوامل مجاز سازمان مدیریت پسماند و همچنین تحویل ندادن پسماندهای خشک به عوامل غیرمجاز از جمله زباله گردها می‌تواند به کاهش تخلفات در این زمینه منجر شود که از نظر فرهنگی بسیار موثرتر از اقدام قانونی علیه متخلفان خواهد بود.

منتشر شده در تاریخ ۲۱ اسفند ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =