فکه

سرهنگ پاسدار علی اکبر حشم فیروز از برگزاری مراسم یادمان شهدای عملیات سیدالشهدا(ع) با حضور سردار علی فضلی(جانشین معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی) و همراهی بسیجیان شهرداری کرج در منطقه عملیاتی فکه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، سرهنگ پاسدار علی اکبر حشم فیروز، فرمانده حوزه بیان کرد: ۳۰ نفر از فرماندهان  و مسئولین فرهنگی پایگاه‌های تابعه این حوزه به مدت ۴ روز عازم مناطق عملیاتی جنوب(فکه، خرمشهر، هویزه، طلایی) شدند.

وی افزود: هرساله تعداد زیادی از رزمندگان عملیات سیدالشهدا(ع) همزمان با سالگرد این عملیات در این منطقه حضور می‌یابند و یاد و خاطره شهدای گرانقدر هشت سال تحمیلی را گرامی می‌دارند.

فرمانده حوزه بسیج ادارات و کارمندان حضرت سیدالشهدا(ع) به شرح عملیات سیدالشهدا(ع) پرداخت و گفت: این عملیات در تاریخ ۱۲ اردیبهشت سال ۶۵ و با هدف جلوگیری از پیشروی دشمن در منطقه شمال فکه و با حضور رزمندگان تیپ سیدالشهدا(ع) انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: در این عملیات، بسیاری از رزمندگان این تیپ به شهادت رسیدند اما به دشمن که نیروهایش متشکل از یک لشکر مکانیزه و یک لشکر زرهی بود، اجازه ندادند به پیشروی خود ادامه دهد.

علی اکبر حشم فیروز در پایان افزود: در حاشیه این بازدید بسیجیان شهرداری کرج با سردار فضلی دیدار و پای صحبت ها و خاطرات این شهید زنده نشستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =