زنان کارآفرین

 نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: در راستای حمایت از زنان سرپرست خانوار و کاهش آسیب های اجتماعی بازارچه عرضه محصولات برای بانوان کارآفرین در مناطق دهگانه کرج راه اندازی می شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مریم قهرمانی صارم در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهرکرج به طرح پیشنهادی اعضای شورای اسلامی شهر کرج در خصوص طرح حق انتفاع و اختصاص اراضی به زنان کار آفرین اشاره و اظهارداشت: توجه به زنان سرپرست خانوار در راستای حمایت همه‌جانبه از این گروه فعالان در عرصه‌های مختلف، زمینه توانمندسازی اقتصادی آنان به ویژه در عرصه خانواده و فعالیت کاری را به همراه دارد که این اقدامات منجر به توسعه فعالیت‌های گسترده آنان در بخش‌های مختلف خواهد شد.


نائب شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: نظر به نام گذاری سال ۱۴۰۳ از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان سال جهش تولید و مشارکت مردمی و در راستای مشارکت مردمی طرح حق انتفاع  واختصاص اراضی به زنان کارآفرین از سوی امضاء کنندگان به این کمیسیون اقدام شد.

وی خاطر نشان کرد: با عنایت به وضعیت اقتصادی حاکم بر کشور و ضرورت استفاده و بهره مندی از تمامی ظرفیت های موجود و مهیا نمودن زمینه مشارکت مردمی در فعالیتهای اقتصادی پیشنهاد شد تا شهرداری نسبت به اختصاص و تعیین اراضی در سطح شهر کرج به منظور فعالیت اقتصادی  بانوان کارآفرین احصاء و لایحه ای به شورای اسلامی ارسال کرد.  


قهرمانی صارم بیان کرد: این طرح پیشنهادی در کمیسیون مطرح و مقرر شد  مناطق دهگانه ظرف یک ماه اراضی با مساحت  حداقل ۵۰۰ متر مربع را به منظور فعالیت های اقتصادی بانوان خود سرپرست و کارآفرین معرفی کرده و پس از آن راه اندازی بازارچه های فعالیتی با نظارت معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری برابر تباصر بودجه مصوب اقدام شود.


عضو شور ای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: در یکصد و شصت و ششمین جلسه رسمی شور ای شهر به اتفاق آراء حاضرین مقرر گردید موضوع جهت بررسی و اتخاذ تصمیم به کمیسیون تلفیق شورا ارجاع گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =