به گزارش خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز، در اولین نشست کمیسیون ارتباطات و امور بین الملل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران که به میزبانی مدیریت شهری کرج در حال برگزاری است، روسای کمیته های پنج گانه با برگزاری انتخابات داخلی مشخص و برای شروع فعالیت معرفی خواهند شد که به همین منظور برگه های اخذ رأی بین اعضای کمیسیون توزیع شده است.
مهدی کلانترزاده رئیس شورای سیاستگذاری کمیتههای تخصصی این کمیسیون پیش از شروع رأیگیری طی سخنانی ضمن قدردانی از میزبانی گرم اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج، اظهار داشت: شهرداریها عهده دار ۳۷۲ مأموریت ذاتی هستند و روابط عمومی ها با تقویت و توانمندسازی خود و بهره باید تریبونی برای بیان عملکردها و ایجاد امید و نشاط در جامعه باشند؛ امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند هم افزایی، تقویت همکاری و تبادل دانش و تجربه هستیم.
مدیرکل سابق ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کلانشهر قم با اشاره به مدت زمان باقیمانده تا پایان عمر دوره ششم مدیریت شهری های کشور، گفت: ارتقای «کمیته ارتباطات» به «کمیسیون» نویدبخش تحولاتی مثبت در این عرصه ی خطیر می باشد و اکسیر معجزه آسای ما برای توانمندسازی و رشد و حرکت رو به جلو چیزی نیست جز تداوم برگزاری این جلسات، پیگیری اجرایی شدن مصوبات و توجه ویژه به آموزش و به اشتراک گذاری دانش و تجربیات.
کلانترزاده ادامه داد: اینکه از اقصی نقاط ایران و به نمایندگی از شهرداریهای کلانشهرها گردهم آمده ایم، نشان دهنده عزم راسخ ما برای تعالی و پیشرفت و ایجاد گفتمان نو برای اطلاع رسانی، شفافیت و تحقق «جهاد تبیین» در سایه همکاری و همدلی است؛ ما باید از عمل به رسالت مقدسی که بر دوش داریم سربلند بیرون بیاییم، چرا که وظیفه خطیر انعکاس و بیان و بازگوی خدمات متنوع شهرداریها به عنوان کلان ترین دستگاه های خدمات رسان را عهده دار هستیم و صدها هزار مدیر و کارمند و کارگر خدوم و شریف و در شهرداری کلانشهرهای کشور به صورت شبانه روزی مشغول گره گشایی، حل مشکلات، پاسخگویی، خدمات رسانی و نوکری مردم می باشند.
به گفته وی، پنج کمیته تخصصی شامل «توسعه و راهبردی»، «مدیریت ذینفعان»، «تبلیغات محیطی»، «بین الملل»، «رسانه» و «رسانه های نوین» ذیل کمیسیون ارتباطات و امور بین الملل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران فعالیت خواهند داشت و حول محور شرح وظایف به فعالیت خواهند پرداخت؛ این کمیته ها بازوان اجرایی و مشورتی کمیسیون هستند و نقش محوری در توانمندسازی و آموزش و تقویت ارتباطات مردمی و بهبود تعاملات با رسانه ها و بهره مندی هرچه بهتر از شبکه های اجتماعی را ایفا می کنند.
ارسال نظر