غفاری - کراپ‌شده

سرپرست منطقه ۶ شهرداری کرج اجرای طرح‌های بازآفرینی را از اهداف دفاتر تسهیل‌گری دانست.

منوچهر غفاری در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به بازدید اعضای شورای شهر از دفاتر تسهیل‌گری حصارک بالا و حیدرآباد، اظهار کرد: این دفاتر حلقه رابط میان شهروندان و مسئولان دستگاه‌های اجرایی به شمار می‌روند. 

وی با اشاره به رویکرد اجتماع‌محور دفاتر تسهیل‌گری که توسعه اجتماعی محلات را به دنبال دارند، گفت: افزایش روحیه مشارکت مردم ازجمله اهداف مهم این دفاتر به‌حساب می‌آید.

سرپرست منطقه ۶ شهرداری کرج همچنین تأکید کرد: دفاتر تسهیل‌گری با بررسی‌های کارشناسانه پروژه‌های ضروری و موردنیاز محلات را اولویت‌بندی و با مشارکت ساکنان انجام می‌دهند.

غفاری گفت: از تسهیل‌گران محلی که به‌صورت جهادی و با پیگیری مداوم در کنار شهروندان تلاش می‌کنند تا شاهد توسعه اجتماع‌محور محله باشیم، حمایت می‌کنیم.

حسین مهاجری، رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر کرج در ادامه گفت: در دفاتر تسهیل‌گری ارتقای آگاهی عمومی و مطالبه گری فرآیندی است که باید طی شود.

وی با تأکید بر اینکه فعالیت این دفاتر در محلات تأثیرگذار است، گفت: فعالیت دفاتر تسهیل‌گری منجر به توسعه محلات آن‌هم با مشارکت خود مردم می‌شود.

علی قاسم پور، سخنگو و رئیس کمیسیون حقوقی و املاک شورای شهر کرج بیان کرد: سازمان‌های اداری فعال در سطح محله، نهادهای محلی و همه ساکنان باید به این نکته توجه کنند که دفاتر تسهیل‌گری خانه امن محله است که متعلق به همه بوده و هرچقدر همبستگی اعضای این خانه محله بیشتر بشود، رشد و توسعه آن محله نیز بیشتر خواهد بود.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه دفاتر تسهیل‌گری حلقه واسط بین مردم و نهادهای اجرایی و خدماتی هستند، مطالبه گری به‌حق و درست را پیگیری کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =