4

سرپرست منطقه ۴ شهرداری کرج گفت: عملیات اجرایی خیابان طالقانی غربی انجام و به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، حسین دقیقیان با اشاره به آخرین وضعیت پروژه خیابان طالقانی غربی عنوان کرد: با تأکیدات شورای اسلامی شهر و شهردار کرج مبنی بر توجه ویژه به محله‌های کم برخوردار و درخواست‌های شهروندان عملیات عمرانی این خیابان از اوایل سال ۱۴۰۱ آغاز شده بود.

وی در ادامه گفت: در راستای هدایت آب‌های سطحی جدولگذاری این معبر به متراژ دو هزار و ۵۰۰ متر اجرا و به شبکه انتقال آب‌های سطحی در جاده قزلحصار متصل شده است.

دقیقیان خاطر نشان کرد: با هدف تأمین رفاه، آسایش و جلب رضایتمندی شهروندان عملیات خاک‌برداری و زیرسازی این خیابان برای توزیع هر چه بهتر آسفالت آماده شده است.

این مسئول تصریح کرد: به زودی با مساعد شدن شرایط جوی آسفالت‌ریزی این معبر انجام و این پروژه در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

دقیقیان در پایان با اشاره به این موضوع که تعداد محلات کم برخوردار در سطح منطقه زیاد و به تبع مشکلات شهری در تمامی زمینه‌ها وجود دارد، گفت؛ علیرغم کاستی‌های موجود همه مجموعه خدمات‌رسان مدیریت شهری تلاش مضاعفی را برای برطرف کردن آن‌ها و رسیدگی و پاسخگویی به مطالبات به حق شهروندان بکار می‌گیرد و امیدواریم اثر و نتیجه آنرا که رضایتمندی شهروندان است شاهد باشیم.

منتشر شده در تاریخ ۷ اسفند ماه ۱۴۰۱
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =