سعید صفری - کراپ‌شده

سرپرست منطقه ۶ شهرداری کرج گفت: جهت فراهم نمودن امکانات و تسهیلات بیشتر در رفت و آمد شهروندان و برطرف کردن نواقص و معایب عمرانی معابر سطح منطقه پروژه جدول گذاری و بهسازی معابر این منطقه در دستور کار قرار گرفت.

سعید صفری در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز؛  از اجرای پروژه جدول‌گذاری و مرمت آسفالت خیابان  ۸ متری گلستان حصارک بالا خبر داد و اظهار داشت: با توجه به اهمیت و ضرورت توجه به مسائل عمرانی شهر، این منطقه با هدف ساماندهی معابر و نهرهای سطح شهر و همچنین زیباسازی فضاهای شهری و مناسب‌سازی پیاده‌روها و جداول، عملیات بهسازی و مرمت جداول را در دستور کار قرار داده است.

صفری گفت: حذف نهر قدیمی و اجرای جدول گذاری ۸ متری گلستان به طول بیش از ۲۰۰ متر همچنین اجرای عملیات آسفالت به  مساحت یک هزار مترمربع همچنین حفر دو حلقه چاه جذبی طی روزهای گذشته اجرایی شده است.

وی در ادامه افزود: ساماندهی و رفع نواقص جداول در سطح معابر در راستای ساماندهی وضعیت آب‌های سطحی و جمع آوری فاضلاب انجام می شود.

سرپرست منطقه ۶ کرج بیان کرد : کسب رضایتمندی عمومی شهروندان رسالت اصلی ما بوده و کلیه معابر سطح شهر بر اساس اولویت بندی و چندین مرحله عملیات جدولگذاری، زیرسازی و آسفالت ریزی انجام خواهد شد.

منتشر شده در تاریخ ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =