3

سرپرست منطقه ۳ شهرداری کرج از اهتمام ویژه شهرداری این منطقه در برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز خبرداد و گفت: جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه ۳ با جدیت پیگیری می‌شود.

 محمد گروسی در گفت وگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ نظارت دقیق و هدفمند در کاهش ساخت و ساز غیرقانونی را مؤثر دانست و گفت: ساخت و سازهای غیر مجاز به نوعی زیر پا گذاشتن حقوق شهروندی و تجاوز به حریم و امکانات شهری به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در این منطقه با جدیت پیگیری می‌شود، گفت: ساخت و سازهای غیراصولی علاوه بر آسیب‌های جدی به سیمای شهری، به دلیل فقدان استحکام بنا مشکلاتی از جمله به خطر افتادن جان و سرمایه افراد را نیز به همراه دارد.

سرپرست منطقه ۳ شهرداری کرج افزود: عوامل اجرایی اداره پیشگیری و رفع تخلفات این منطقه به صورت مستمر بر روند ساخت و سازها نظارت می‌کنند و با تمام توان در جهت حفظ و مقابله با هرگونه ساخت غیر قانونی با هماهنگی‌های لازم به وظایف ذاتی خود ادامه خواهند داد.

گروسی بیان کرد: افرادی سودجو بااستفاده از تاریکی شب و در ایام تعطیلات رسمی روزهای گذشته اقدام به ساخت و ستون‌گذاری و احداث طبقه مازاد بر پروانه را داشتند که با اقدام عوامل اجرایی و اخذ حکم قضایی نسبت به تخریب ستون‌های احداث شده و رفع آثار بنای غیرمجاز اقدام کردند.

وی اضافه کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز از طریق سامانه ۱۳۷ این موضوع را برای انجام برخوردهای قانونی، اطلاع دهند.


منتشر شده در تاریخ ۱۷ خرداد ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =