• ۴ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۴
  • کد خبر: 83869
7

مدیر منطقه ۷ شهرداری کرج گفت: باتوجه به اهمیت بهسازی خیابان‌ها و باهدف ساماندهی معابر، عملیات بهسازی و مرمت آسفالت معابر منطقه اجرایی شده است.

آرش یگانی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: در پی پاسخ به درخواست شهروندان و بازدیدهای میدانی، بهسازی معابر اصلی و فرعی محمود آباد و بلوار شهید کمالی دهقان و مؤذن و دیگر معابر منطقه همچنین ترمیم نشست آسفالت حاشیه بلوار مؤذن حد فاصل درب اصلی دانشگاه آزاد تا ابتدای بلوار شهید کمالی دهقان با تناژ مصرفی بیش از ۳۰۰ تن اجرایی شده است.


یگانی گفت: باتوجه به اینکه از عمر آسفالت برخی معابر و خیابان‌های رجایی شهر بازه زمانی طولانی می‌گذرد و با توجه به حفاری‌های متعدد و ساخت و سازهای انجام شده، لازم است تا طرح لکه‌گیری، آسفالت و روکش خیابان‌های اصلی و فرعی را همچون سال‌های گذشته ادامه دهیم.


وی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های اصلی منطقه ارائه خدمت‌رسانی مطلوب و فراهم نمودن آسایش و رفاه شهروندان است، گفت: در راستای بهبود عبور و مرور، زیبایی منظر شهری و با هدف خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان و تسهیل در امر تردد وسایط نقلیه، عملیات آسفالت در سطح معابر منطقه در حال اجرا است.


مدیر منطقه ۷ شهرداری کرج ضمن تأکید بر اجرای هر چه سریعتر و رعایت دقت عمل در اجرای پروژه‌های عمرانی گفت: عملیات روکش، لکه‌گیری آسفالت و بهسازی معابر و محلات منطقه از برنامه‌های اولویت دار این منطقه در حوزه عمرانی و خدماتی است.

منتشر شده در تاریخ ۴ تیر ماه ۱۴۰۲


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =