خیابان طالقانی غربی

مدیر منطقه ۴ شهرداری کرج از پایان عملیات عمرانی در خیابان طالقانی غربی خبر داد و گفت: اقدامات عمرانی این پروژه انجام و دراختیار شهروندان قرار گرفت.

حسین دقیقیان در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز؛ عنوان کرد: با حمایت و تأکید شورای اسلامی شهر و شهردار کرج مبنی بر توجه ویژه به محله‌های کم برخوردار و درخواست‌های شهروندان عملیات عمرانی این خیابان از اوایل سال ۱۴۰۱ آغاز شده و هم اکنون در اختیار شهروندان قرار دارد.

دقیقیان به اجرای شبکه هدایت آب‌های سطحی در این محدوده اشاره کرد و افزود: اقدامات هدایت آب‌های سطحی شامل جدولگذاری و اجرای نهر به متراژ دو هزار و ۵۰۰ متر و اتصال آن به لوله منشعب از جاده قزلحصار نیز از اقداماتی است که اجرایی شده است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: پس از اجرای شبکه هدایت آب‌های سطحی، خاک‌برداری و زیرسازی این خیابان آغاز و در پایان توزیع آسفالت این معبر صورت گرفت.

این مسئول با بیان این که حل مشکلات محله‌های کمتر برخوردار از اقدامات ضروری و مؤثر مدیریت شهری است، افزود: انجام درخواست‌های شهروندان و رسیدگی به مشکلات آن‌ها بر افزایش کیفیت زندگی و محرومیت زدایی از محلات کمتر برخوردار بسیار حائز اهمیت است.

دقیقیان تصریح کرد: این پروژه هم اکنون به مرحله بهره‌برداری و در اختیار شهروندان قرار گرفته‌ که‌ امیدواریم رضایت آن‌ها را کسب کرده باشیم.

منتشر شده در تاریخ ۷ تیر ماه ۱۴۰۲



 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =