1 - کراپ‌شده

مدیر منطقه ۱ شهرداری کرج از اجرای عملیات روکش آسفالت خیابان عمویی واقع در محله اسلام آباد به متراژ دو هزار و ۷۰۰ متر مربع خبر داد.

محمد گروسی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: با اشاره به اجرای عملیات جدول گذاری خیابان عمویی به طول ۳۰۰ مترکه با هدف هدایت آب‌های سطحی انجام شده عملیات روکش آسفالت این خیابان به مساحت دو هزار و ۷۰۰ متر مربع اجرایی شده است.


این مسئول در ادامه با تاکید بر اهمیت سهولت تردد شهروندان و مناسب‌سازی معابر افزود: باتلاش همکاران معاونت عمران و ترافیک، سعی در توسعه عمران و آبادانی در سطح منطقه را داشته و امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده نسبت به اجرای عملیات عمرانی در سایر محلات منطقه اقدام شود.


وی با اشاره به اهمیت عدالت محوری در توزیع امکانات شهری عنوان کرد: در این راستا بهسازی معابر منطقه در حال اجرا است.


گروسی ادامه داد: از آنجایی که ساماندهی معابر شهری و توزیع عادلانه خدمات از رویکردهای مدیریت شهری است، این عملیات با هدف اصلاح چهره شهر، روان‌سازی تردد وسایل نقلیه و تأمین آرامش و آسایش شهروندان انجام شده است.


این مسئول عنوان کرد: محله‌های کم‌برخوردار جزو اولویت‌های مدیریت شهری در توزیع خدمات است و در نهضت آسفالت نگاه ویژه‌ای به این محله‌ها داریم تا بتوانیم رضایت بیشتر شهروندان را کسب کنیم.

منتشر شده در تاریخ ۳۰ مرداد ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =