1

مدیر منطقه ۱ شهرداری کرج از اجرای اقدامات ترافیکی و آماده‌سازی معابر و خیابان‌های این منطقه در آستانه بازگشایی مدارس خبر داد.

محمد گروسی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: با هدف کاهش بار ترافیکی و با محوریت ایمن‌سازی معابر و سهولت عبور و مرور دانش‌آموزان و شهروندان در منطقه ۸ تمهیدات ویژه ترافیکی در نظر گرفته شده است.

گروسی گفت: در این راستا با شناسایی و نیازسنجی‌های صورت گرفته در سطح منطقه تعداد ۱۲ سرعتکاه مجازی نصب و رنگ نوشته‌های آهسته در این معابر اجرا شده است.

این مسئول در ادامه از رفع نواقص برخی سرعتکاه‌های قدیمی خبر داد و گفت: به همت کارگران زحمتکش عمران و ترافیک این منطقه تابلوهای راهنمایی رانندگی فرسوده مقابل مدارس نیز تعویض شد و سرعتکاه‌های قدیمی که به علت عبور و مرور وسایل نقلیه و گذر زمان کمرنگ شده بود نیزرنگ آمیزی مجدد شد.

وی اضافه کرد: افزایش ایمنی، تسهیل در عبور و مرور و جلوگیری از اختلال ترافیکی تنها بخشی از اقدامات ترافیکی انجام شده این منطقه در آستانه بازگشایی مدارس است.


گروسی گفت: به منظور سهولت رفت و آمدشهروندان در منطقه ۱ شهرداری کرج به خصوص در معابر پر ترافیک اقدامات ترافیکی از سوی حوزه حمل و نقل ترافیک این منطقه به طور مستمر پیگیری و اجرا می‌شود.

منتشر شده درتاریخ ۶ شهریور ماه ۱۴۰۲
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =