3

سرپرست منطقه ۳ شهرداری کرج گفت: با هدف ایمن‌سازی و در راستای اجرای طرح استقبال از مهر، عملیات خط کشی بلوک‌های عابر پیاده و رنگ آمیزی سرعتکاه‌ها در معابر سطح منطقه ۳ اجرا شد.

حمید صفدری در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ از اجرای عملیات خط کشی محوری و رنگ آمیزی بلوک عابر پیاده در معابر منطقه خبر داد.  


این مسئول افزود: در این راستا این منطقه اقدام به رنگ آمیزی گذرگاه‌های عرضی عابر پیاده به متراژ بیش از ۳۰۰ متر مربع و نیز رنگ آمیزی سرعتکاههای آسفالتی به متراژ۲۵۰ مترمربع کرده است.  

صفدری اظهار داشت: رنگ آمیزی سرعتکاه و گذرگاه عابر پیاده معابر و خیابان‌ها از علائم ترافیکی مهم محسوب می‌شود که نقش بسزایی در کاهش سوانح رانندگی و ایمنی شهروندان داشته و تاثیر مثبتی در روان‌سازی ترافیک دارد.

این مسئول تاکید کرد: خط کشی‌های عابر پیاده از مهمترین علائم ترافیکی در شهر هستند که روزانه بسیاری از شهروندان و وسایل نقلیه از آن تردد می‌کنند، اما نکته مهم این است که این خط کشی‌ها از سوی برخی از شهروندان مورد توجه قرار نمی‌گیرد.  


این مسئول با بیان اینکه عملیات خط کشی معابر و خیابان‌ها همچنان ادامه دارد، عنوان کرد: رانندگانی که قصد عبور از معبرهای در حال خط کشی را دارند برای حفظ زیبایی معابر شهری در زمان انجام طرح همکاری لازم را داشته باشند.

منتشر شده در تاریخ ۱۱ شهریور ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =